Pracownik ds. Kontroli Jakości
Głównym celem stanowiska jest wsparcie procesów zapewnienia odpowiedniej jakości produkowanych wyrobów.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości
- kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości
- współpraca przy opracowywaniu systemów przeprowadzania badań i analiz z zakresu kontroli jakości oraz monitoring ich działania
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności związane z eksploatacją urządzeń i linii technologicznych
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza o metodach i technikach produkcji
- znajomość zasad BHP
- znajomość zasad zarządzania jakością
- dokładność / precyzja
- odpowiedzialność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe techniczne lub chemiczne
- doświadczenie zawodowe związane z zagadnieniami kontroli jakości
- znajomość zagadnień i procedur dotyczących zarządzania systemami jakości
Odpowiedzialny przed: Kierownik Kontroli Jakości / Quality Assurance Manager
Najnowsze oferty pracy
Specjalista / Specjalistka dostępności cyfrowej – WCAG
COI - Centralny Ośrodek Informatyki
WarszawaSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
.Spawacz - dobrze płatna praca w delagacji.Dodano 1 dzień temu
PARETTi Agencja Pracy Tymczasowej
KatowiceSuper oferta
Inne wiadomości
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY