Kierownik Sprzedaży Terytorialnej
Głównym celem stanowiska jest współtworzenie i prowadzenie polityki handlowej firmy na określonym terenie w oparciu o długookresową strategię.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- współudział w tworzeniu polityki handlowej firmy poprzez inicjowanie szczegółowych działań handlowo-promocyjnych na podległym terenie (obszar 1-2 województw)
- realizacja założonych budżetów sprzedaży
- bezpośrednia obsługa kluczowych klientów prowadzących działalność na podległym mu terenie
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności negocjacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- umiejętności biznesowe
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności handlowe
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wyższe wykształcenie
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży, najlepiej na kierowniczym stanowisku
- znajomość branży
- dyspozycyjność i prawo jazdy kategorii B
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Inne wiadomości