Głównym celem stanowiska jest współtworzenie i prowadzenie polityki handlowej firmy na określonym terenie w oparciu o długookresową strategię.
Podstawowe obowiązki
nadzór nad pracą podległego personelu
współudział w tworzeniu polityki handlowej firmy poprzez inicjowanie szczegółowych działań handlowo-promocyjnych na podległym terenie (obszar 1-2 województw)
realizacja założonych budżetów sprzedaży
bezpośrednia obsługa kluczowych klientów prowadzących działalność na podległym mu terenie
Najważniejsze kompetencje zawodowe
umiejętności komunikacyjne
umiejętności negocjacyjne
świadomość komercyjna
umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
umiejętności biznesowe
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
znajomość rynku / branży
zdolności handlowe
inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
wyższe wykształcenie
kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży, najlepiej na kierowniczym stanowisku