Głównym celem stanowiska jest współtworzenie i prowadzenie polityki handlowej firmy na określonym terenie w oparciu o długookresową strategię.
Podstawowe obowiązki
nadzór nad pracą podległego personelu
współudział w tworzeniu polityki handlowej firmy poprzez inicjowanie szczegółowych działań handlowo-promocyjnych na podległym terenie (obszar min. kilku województw - 1\4, 1\2 kraju)
realizacja założonych budżetów sprzedaży
bezpośrednia obsługa kluczowych klientów prowadzących działalność na podległym mu terenie
Najważniejsze kompetencje zawodowe
umiejętności komunikacyjne
umiejętności negocjacyjne
świadomość komercyjna
umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
umiejętności biznesowe
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
znajomość rynku / branży
zdolności handlowe
inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
wyższe wykształcenie
kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży na kierowniczym stanowisku