Kierownik Działu Reklamacji
Głównym celem stanowiska jest zapewnienie właściwego poziomu obsługi klienta przez Dział Reklamacji podczas procesu reklamacji.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami firmy
- zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji
- współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność zarządzania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
- zdolności negocjacyjne
- sumienność / dokładność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w kierowaniu zespołem w strukturach związanych z obsługą klienta
- wysokie zdolności interpersonalne
- umiejętność rozwiązywania problemów
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Płatne Praktyki w Dziale Kięgowości
bonprix Sp. z o.o.
ŁódźSuper oferta
Super oferta
Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości z j. niemieckimDodano 20 godz temu
CERI International
ŁódźSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Inne wiadomości