Kierownik ds. Sprzedaży
Głównym celem stanowiska jest tworzenie polityki handlowej firmy w oparciu o długookresową strategię.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- opracowywanie strategii sprzedaży w tym m.in. ustalanie celów działu handlowego, ustalanie budżetów sprzedaży
- kontrola wszelkich działań handlowych firmy
- bezpośrednie prowadzenie i\lub częsty merytoryczny nadzór nad obsługą handlową kluczowych klientów firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności negocjacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętności strategiczne
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- umiejętności biznesowe
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności handlowe
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- kilkuletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale sprzedaży
- doskonała znajomość rynku i specyfiki branży
Odpowiedzialny przed: Dyrektor ds. Sprzedaży / Sales Director lub Dyrektor Naczelny / General Director
Oferty pracy dla stanowiska Kierownik ds. Sprzedaży
Inne wiadomości