Kierownik ds. Public Relations
Głównym celem stanowiska jest opracowywanie i realizacja strategii firmy w zakresie jej wizerunku rynkowego.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- utrzymywanie stałych, bliskich kontaktów z wybranymi grupami opiniotwórczymi jak: dziennikarze, władze lokalne, uznane ośrodki naukowe itd.
- przygotowywanie materiałów prasowych na temat bieżącego funkcjonowania i sukcesów firmy
- przygotowywanie -procedur kryzysowych- i szkolenie pracowników w tym zakresie
- udzielanie wywiadów i/lub przygotowywanie odpowiednich materiałów dla członków Zarządu i pracowników firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętności taktyczne
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, nauki społeczne, marketing)
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość mechanizmów, którymi posługują się masmedia
- doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z dziennikarzami, władzami lokalnymi itp.
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Inne wiadomości