Kierownik ds. Produktu
Głównym celem stanowiska jest tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu lub grupy produktów.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- prowadzenie badań marketingowych
- tworzenie strategii promocji wybranego produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną polityką marketingową firmy
- aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe związane z samodzielnym zarządzaniem produktem
- znajomość rynku i specyfiki branży oraz narzędzi i technik marketingowych
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Oferty pracy dla stanowiska Kierownik ds. Produktu
Kierownik ds. produktu (Air/Sea/Rail)
Loginex Sp. z o.o.
WarszawaSuper oferta
Zobacz wszystkie oferty dla stanowiska
Inne wiadomości