Głównym celem stanowiska jest tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu lub grupy produktów.
Podstawowe obowiązki
nadzór nad pracą podległego personelu
prowadzenie badań marketingowych
tworzenie strategii promocji wybranego produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną polityką marketingową firmy
aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
umiejętności komunikacyjne
świadomość komercyjna
umiejętność zarządzania budżetem
umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
znajomość rynku / branży
zdolności organizacyjne
kreatywność
inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
wykształcenie wyższe
doświadczenie zawodowe związane z samodzielnym zarządzaniem produktem
znajomość rynku i specyfiki branży oraz narzędzi i technik marketingowych