Głównym celem stanowiska jest koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem i bieżącą obsługą kluczowych klientów firmy.
Podstawowe obowiązki
nadzór nad pracą podległego personelu
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
realizacja założonych budżetów sprzedaży
bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
może koordynować pracę innych pracowników w ramach działań promocyjno-handlowych, których celem jest pozyskanie lub utrzymanie kluczowych klientów firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
umiejętności komunikacyjne
umiejętności negocjacyjne
świadomość komercyjna
umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
umiejętności biznesowe
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
znajomość rynku / branży
zdolności handlowe
inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
wyższe wykształcenie
kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży związane z obsługą kluczowych klientów
Przygotowywanie projektów procedur bankowych z zakresu windykacji i zabezpieczeń