Kierownik ds. Badań Rynku
Głównym celem stanowiska jest planowanie i realizacja badań rynku dla potrzeb firmy oraz poszczególnych grup jej produktów.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- nadzór nad prowadzeniem ilościowych i jakościowych badań rynku
- badanie potencjału rynkowego
- badanie aktywności konkurentów firmy i ich udziału w rynku
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w dziale marketingu
- znajomość technik i zagadnień związanych z przeprowadzaniem badań rynku
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Inne wiadomości