Dyrektor Główny Księgowy
Głównym celem stanowiska jest prowadzenie księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- opracowywanie planu kont
- kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego (nadzór nad zgodnym z polityką firmy prowadzeniem dokumentacji księgowej)
- kontrola poprawności deklaracji podatkowych i ZUS
- tworzenie bilansu rocznego, prowadzenie rachunku kosztów i wyników oraz analiza wyników
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności analityczne
- umiejętność zarządzania budżetem
- świadomość komercyjna
- umiejętności taktyczne
- wiedza z zakresu zarządzania finansami
- wiedza z zakresu prawa podatkowego
- wiedza o zarządzaniu i administracji
- zdolności numeryczne
- skrupulatność / sumienność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość)
- kilkuletnie doświadczenie w księgowości na kierowniczym stanowisku
- bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ZUS, ubezpieczeń społecznych
- gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy
Odpowiedzialny przed: Dyrektor ds. Finansowych / Finance Director lub/or Dyrektor Naczelny / General Director
Najnowsze oferty pracy
Inne wiadomości
rekrutacja / Jak angażować Hiring Managera w rekrutację?
MAT. SPONSOROWANY