Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Głównym celem stanowiska jest tworzenie polityki marketingowej i handlowej firmy w oparciu o długookresową strategię.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
- ustalanie celów promocyjnych
- nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
- nadzór nad działaniami PR
- opracowywanie strategii sprzedaży w tym m.in. ustalanie celów działu handlowego, ustalanie budżetów sprzedaży
- kontrola wszelkich działań handlowych firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności negocjacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętności strategiczne
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- umiejętności biznesowe
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności handlowe
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- kilkuletnie doświadczenie na menedżerskim stanowisku w dziale sprzedaży lub marketingu
- doskonała znajomość rynku i specyfiki branży
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej
Odpowiedzialny przed: Dyrektor Naczelny / General Director
Oferty pracy dla stanowiska Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Inne wiadomości