Dyrektor ds. Marketingu
Głównym celem stanowiska jest tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o długookresową strategię.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomów cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
- ustalanie celów promocyjnych
- nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
- nadzór nad działaniami PR
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- świadomość komercyjna
- umiejętności strategiczne
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętności biznesowe
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie)
- kilkuletnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w dziale marketingu
- praktyczna znajomość zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej
- bardzo dobra organizacja pracy
Odpowiedzialny przed: Dyrektor Naczelny / General Director
Oferty pracy dla stanowiska Dyrektor ds. Marketingu
Inne wiadomości