Dyrektor ds. Dystrybucji i Logistyki
Głównym celem stanowiska jest kierowanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- kierowanie centrum logistycznym
- prowadzenie negocjacji i koordynacja kontaktów firmy z klientami, partnerami i dostawcami
- sporządzanie planów i harmonizacja terminów dostaw towarów
- kontrola kosztów zbytu i eksportu
- współpraca z innymi działami w opracowaniu strategii sprzedaży i zaopatrzenia kontrahentów
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- świadomość kosztowa
- umiejętności organizacyjne
- umiejętności taktyczne
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- umiejętności biznesowe
- znajomość zagadnień dystrybucji i logistyki
- wiedza o zarządzaniu i administracji
- zdolności organizacyjne
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne, transport, logistyka)
- kilkuletnie doświadczenie w dziale logistyki na kierowniczym stanowisku
- znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego
- znajomość systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne
Odpowiedzialny przed: Dyrektor Naczelny / General Director
Najnowsze oferty pracy
Elektryk kontrakt B2B
ELTEC Global Electric Sp. z o.o.
MonachiumSuper oferta
Operator maszyn drogowych i/lub budowlanych: walca, koparki, rozsciełaczaDodano 1 dzień temu
Euro Labora
FeldkirchSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Inne wiadomości