Dyrektor ds. Administracyjnych
Głównym celem stanowiska jest zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy i biura.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu (np. pracownicy sekretariatu firmy, recepcji, itp.)
- organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur)
- nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura
- nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem
- organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności taktyczne
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętność planowania i organizacji
- świadomość kosztowa
- wiedza o zarządzaniu i administracji
- zdolności organizacyjne
- inicjatywa / przedsiębiorczość
- odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wyższe wykształcenie
- kilkuletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale administracji
Odpowiedzialny przed: Dyrektor Naczelny / General Director
Najnowsze oferty pracy
Elektryk kontrakt B2B
ELTEC Global Electric Sp. z o.o.
MonachiumSuper oferta
Operator maszyn drogowych i/lub budowlanych: walca, koparki, rozsciełaczaDodano 1 dzień temu
Euro Labora
FeldkirchSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Inne wiadomości