Nazwa firmy SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ST. ŻEROMSKIEGO SPZOZ
Stanowisko Serwisant IT
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2020-08-02

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Analiza
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Finanse/Ekonomia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Nieokreślone
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Serwisant IT

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Serwisant IT


Oferta: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ST. ŻEROMSKIEGO SPZOZ Serwisant IT Miejsce pracy: Kraków Do Twoich obowiązków będzie należało: wsparcie pracowników szpitala w zakresie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym serwis sprzętu IT i współpraca z serwisami zewnętrznymi instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania rejestracja zleceń serwisowych i ich realizacja w ramach pierwszej linii wsparcia współpraca z drugą linią wsparcia w zakresie rozwiązywania złożonych problemów dotyczących utrzymania systemów i usług IT ewidencjonowanie sprzętu komputerowego opracowywanie instrukcji dla użytkowników kontrola przestrzegania zasad bezpieczeństwa informacji. udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w dziedzinie IT współpraca z pracownikami szpitala poprzez przyjmowanie różnego rodzaju zapytań, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie i wspieranie współpracowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów dbałość o wysoki poziom obsługi pracowników nadzór nad wydawanym sprzętem oraz zasobami sprzętowymi Serwisu IT Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia technicznego (preferowany profil - informatyka) dobrej, praktycznej znajomości systemów Windows doświadczenia w zespole service desk (minimum 2 lata) znajomości systemów informatycznych - Ms Windows umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów i współpracy w zespole znajomości podstawowych usług sieciowych bardzo dobrej komunikatywności, WYSOKIEJ KULTURY OSOBISTEJ samodzielności i staranności w działaniu oraz dobrej organizacji pracy umiejętności analizowania problemów i znajdowania rozwiązań doświadczenia we wsparciu systemów IT oraz użytkowników końcowych dobrej znajomości serwisu sprzętu PC oraz instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania znajomości języka angielskiego, pozwalającej na czytanie dokumentacji technicznej znajomości urządzeń sieciowych oraz podstaw sieci LAN/WLAN umiejętności szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów medycznych, w szczególności Infomedica Asseco. Oferujemy: umowę o pracę możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności pracę pełną pasjonujących wyzwań niezbędne narzędzia pracy miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony