Money.pl Praca praca Warszawa Senior IT Support Specialist
Nazwa firmy Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Senior IT Support Specialist
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-07-08

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Senior IT Support Specialist

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Senior IT Support Specialist

   
rozwiń Senior Specialist Global Services & Support - maternity cover QIAGEN BUSINESS SERVICES EMEA00680 Department: Field Service / Technical Support Location: Wroclaw (Breslau), Poland Employment Type: Fixed Term Contract / Part Time Overview At the heart of QIAGEN's business is a vision... 2020-06-29 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Senior Business Support Specialist Cellco Communications sp. z o.o. Wsparcie inżynierów sprzedaży w trakcie wizyt handlowych, Przyjmowanie zamówień sprzedaży, Przygotowywanie i składanie ofert handlowych, Aktywizowanie działań marketingowych na obszarze centralnej... 2020-06-03 Stargard (okolice) pracuj.pl
rozwiń Senior Business Support Specialist Cellco Communications sp. z o.o. Wsparcie inżynierów sprzedaży w trakcie wizyt handlowych, Przyjmowanie zamówień sprzedaży, Przygotowywanie i składanie ofert handlowych, Aktywizowanie działań marketingowych na obszarze centralnej... 2020-06-03 Goleniów (okolice) pracuj.pl
rozwiń Senior Technical Support Specialist TMT Investments S.A. Senior Technical Support Specialist Location: Warsaw Job status: Permanent Start date: Immediately DESCRIPTION: AXES is seeking to hire a Senior Technical Support Specialist to join the team. Based... 2020-06-24 Warszawa pracuj.pl
rozwiń R&I - Systems Business Support Senior Specialist NUTRICIA Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o. Providing reports, perform tests and update instructions Support on solving non-conformance of Materials & Recipe mgt processing, Interfaces and System errors Support on non-project related... 2020-06-28 Opole pracuj.pl
rozwiń Senior Business Support Specialist Cellco Communications sp. z o.o. Wsparcie inżynierów sprzedaży w trakcie wizyt handlowych, Przyjmowanie zamówień sprzedaży, Przygotowywanie i składanie ofert handlowych, Aktywizowanie działań marketingowych na obszarze centralnej... 2020-06-03 Kobylanka (pow. stargardzki) (okolice) pracuj.pl
rozwiń Senior Business Support Specialist Cellco Communications sp. z o.o. Wsparcie inżynierów sprzedaży w trakcie wizyt handlowych, Przyjmowanie zamówień sprzedaży, Przygotowywanie i składanie ofert handlowych, Aktywizowanie działań marketingowych na obszarze centralnej... 2020-06-03 Szczecin pracuj.pl

Oferta pracy Senior IT Support Specialist


Oferta: As a Senior IT Support Specialist, you will be responsible for the on-going advanced support, maintenance, upgrade and use of computer and telecommunications systems. In this role you will support the Business Unit with Workplace Technology and you will resolve non-standard end user inquiries, incidents and effect resolution via phone, email, user-portal or by directly engaging with the user's systems to apply hands on resolution as required. Additionally you are responsible for local and global server-based applications on an operational and project-level. Bachelor's degree in Information Technology or equivalent experience; A minimum of 3 years of very strong Microsoft Windows Clients and Servers experience; A minimum of 3 years of Microsoft Office 2013/2016 experience; Preferred Qualifications: You have many years of professional experience in larger IT landscapes and in dealing with service providers as well as internal and external customers; You have in-depth knowledge of complex server/client structures (with a focus on Windows). Further knowledge in Linux, Mac, virtualisation, security-management-solutions and MCSE-certification is a strong plus; Strong skills with windows services (AD, Office 365, Azure); Strong experience in a Desktop Support role and with maintaining End user-devices; Experience with the ITSM (process improvement frameworks and methodologies); Experience with IBM BigFix preferred; MCITP, MCP, MCSE, or MCDST preferred; Expert level Windows 10 & Office 365; Experience with IOS; Advanced understanding Network Services and Telephony; Other industry certifications a plus (HP, CompTIA A, etc.); Additional Skills, Knowledge & Abilities: Ability to support customers in an customer-oriented and effective way; Listens to and anticipates customer's needs and ensures they are met; Ability to work independently with minimum supervision, manage own daily schedule and prioritize activities; Excellent verbal and written communication skills in local language and English; Adapts communication style to audience and ability to work in team environment; Continuously learns and develops self and builds a culture of trust and respect; Ability to work in high-pressure and fast paced environment; Ability to work in an international environment; Takes personal ownership and responsibility for delivering on commitments and business objectives; Genuine aptitude and interest in computers and networking technology; Encourages and generates new and creative solutions; Provide desktop support for all company PCs, mobile devices, printers and associated devices; Provide technical support internally, via phone, email, user-portal, including coordinating necessary actions and departments to resolve issues; Troubleshoot, escalate and manage tier 2-3 help desk issues and security incidents; Provide Advanced level application training/support (anti-virus, e-mail, mobile devices, etc.); Manage hardware and software inventory and management; Organize, inventory and manage IT storage facilities; Manage inventory of year-round production; Manage OS and software application updates/patches; Manage 'checkout' and tracking of loaned hardware (laptops, software, etc.); Manage and coordinate hardware repairs; Ability to troubleshoot advanced hardware problems; Advanced experience with computer software applications (Outlook, Internet Explorer, MS Office, etc.); Professional and dynamic work environment; Medical insurance; Sport package; Fruits every Tuesday; Bicycle-friendly environment; Two hour family time every month Day off on your birthday; Mountain, sailing, and bicycle clubs; Gamification system for employees; Office next to the Rondo Daszyńskiego metro station.
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony