breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Senior Brand Manager
Nazwa firmy Devire
Stanowisko Senior Brand Manager
Kategoria Marketing/Reklama/Public Relations
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2018-08-13

Oferta pracy Senior Brand Manager

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Senior Brand Manager

   
rozwiń Senior Brand Manager Oleofarm sp. z o. o. Wdrażaniem oraz rozwijaniem oferowanych przez firmę produktów. Zakres obowiązków: opieka nad... Senior Brand Manager Oleofarm sp. z o. o. Wrocław Wroclaw 2018-10-14 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Senior Brand Manager AVON And your primary role will be to: plan, develop and direct marketing efforts for a particular brands take accountability for achievement of sales targets for... Senior Brand Manager AVON Warszawa... 2018-10-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Senior Brand Manager Wyborowa Pernod Ricard Rozwojem globalnej ikony jaką jest marka Absolut w Polsce, w szczególności: - Przygotowaniem strategii i jej wdrożenia na rynku polskim; - Rozwojem i koordynacją wszystkich aspektów aktywacji marki... 2018-10-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Senior Medical Brand Manager ALLIANCE PARTNERS Opracowanie i wdrażanie długo i krótkoterminowej strategii dla brandu, Tworzenie planów rozwoju brandu oraz produktów w sektorze medycznym, Przygotowywanie raportów oraz analizy działań konkurencji... 2018-10-03 Kraków pracuj.pl

Oferta pracy Senior Brand Manager


Oferta:

Senior Brand ManagerMiejsce pracy / Location Warszawa

Nasz Klient zapewnia / Our Client offers

Dla naszego klienta, właściciela lifestylowych marek, poszukujemy kreatywnej, samodzielnej i zaangażowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie, rozwój i planowanie aktywności marketingowych dla marki lokalnej.

Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Budowa i realizacja strategii marketingowej mark
  • Budowa wizerunku i umacnianie świadomości marki na rynk
  • Opracowywanie analiz rynkowych i przygotowywanie planów marketingowych, promocyjnych, budżetowych oraz opracowywanie planów sprzedaży i zysku na marc
  • Przygotowywanie i realizacja działań zmierzających do efektywnego wprowadzania na rynek nowych produktó
  • Tworzenie strategii komunikacji mark
  • Odpowiedzialność za współpracę z zewnętrznymi partnerami (agencje kreatywne, domy mediowe) oraz za budżet marketingowy swoich produktó
  • Wspieranie działań sprzedażowych poprzez wpływ na decyzje dotyczące promocji, koncepcji produktów i strategii cenowyc
  • Koordynowanie i prowadzenie badań i analiz marketingowyc
  • Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnyc
  • Współpraca z ambasadorami mark
  • Zarządzanie pracą zespołu, odpowiedzialność za rozwój kompetencji w zespole 

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Brand Managera w branży FMC
  • Bardzo dobra znajomość trendów i stosowanych rozwiązań marketingowych, ze szczególnym naciskiem na nowe medi
  • Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżete
  • Kreatywność, inicjatywa i dynamizm w działani
  • Otwartość na nowe niestandardowe rozwiązania;
  • Nastawienie na cel, wysokie zdolności interpersonalne i menedżerskie, kreatywność oraz pomysłowość

 

  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony