1. ELASTYCZNOŚĆ
Pracodawcy cenią osoby, które potrafią dopasować się do istniejącej sytuacji - efektywnie pracują w pojedynkę, są samodzielni, ale gdy zajdzie taka potrzeba - świetnie odnajdują się w grupie, działają zespołowo.
2. LOJALNOŚĆ
Pracodawca oczekuje, że jego pracownik będzie w stosunku do niego lojalny. Osoba lojalna godnie reprezentuję firmę na zewnątrz, mówi dobrze o pracownikach, szefostwu, jest wizytówką całej organizacji.
3. CHĘĆ ROZWOJU/NAUKI
Pracodawcy cenią osoby, które chcą zdobywać wiedzę, które są ciekawe nowych rozwiązań, technologii.
4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Pracodawcy mają uznanie do pracowników, którym można zaufać i przekazać im istotne dla organizacji zadania.
5. ENERGIA/PASJA
Pracownik, który lubi to, co robi, to pracownik najbardziej efektywny.
6. KOMUNIKATYWNOŚĆ
Pracodawcy oczekują od swoich pracowników komunikatywności, szybkiego nawiązywania kontaktów, nowych pomysłów.
7. UMIEJĘTNOŚĆ ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
W pracy zdarzają się sytuacje stresowe, nerwowe. Pracodawca pragnie, by jego pracownicy mądrze rozwiązywali konflikty, rozmawiali o problemach i próbowali wspólnie je eliminować.
Anna Pierzycka, ekspert ds. kadr i płac
Wydanie internetowe magazynrekruter.pl
(AS)