Money.pl Praca praca Kraków Business Finance Operations Team Coordinator
Nazwa firmy Aon
Stanowisko Business Finance Operations Team Coordinator
Kategoria Administracja biurowa
Ubezpieczenia
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-09-04
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Business Finance Operations Team Coordinator

Wymagania: pełny opis oferty (w nowym oknie)
The aim of the team is to cooperate closely with Finance Business Operations teams in different locations and support them with all processes. The team's activities mainly include financial support to the UK Health & Benefits Businesses mainly in...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
  • Kontakt: więcej (w nowym oknie)
    Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Business Finance Operations Team Coordinator

   
rozwiń Meeter Greeter - telefoniczny onboarding klientów Bank Millennium Witamy nowych klientów banku pomagając aktywować produkty i usługi (np. logowanie do aplikacji, aktywacja karty), wspierając ich w pierwszych dniach współpracy, pokazując jak łatwe i przyjemne jest... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Konsultant ds. obsługi korespondencji elektronicznej Bank Millennium Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej ! #Co przed Tobą? Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej Bank Millennium Który tworzą ludzie wytrwali w realizacji swoich zadań:) Aktywnie sprzedajemy usługi i produkty bankowe w oparciu o badanie potrzeb klientów. W ten sposób pomagamy naszym klientom realizować ich... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Praktyki w dziale Doradztwa Podatkowego - zespół kadrowo-płacowy Deloitte Praktyki w dziale Doradztwa Podatkowego - zespół kadrowo-płacowy Miejsce pracy Poznań Kogo szukamy student/tka 4-5 roku, preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość, bardzo dobra znajomość... 2019-06-18 Poznań Absolvent.pl
rozwiń Junior Consultant (BI/Data Analyst) Deloitte Junior Consultant (BI/Data Analyst) Miejsce pracy Rzeszów Who we're looking for Graduate or bachelor degree in Computer Science, Computer Engineering, Information Science, Mathematics or... 2019-06-27 Rzeszów Absolvent.pl
rozwiń Asystent ds. Zakupów i Logistyki PBS Connect Polska Sp. z o.o. Bieżąca kontrola i odpowiedzialność za prawidłowość danych wprowadzanych do systemu. Rozliczanie dostaw pod kątem kosztowym i ilościowym. Wypełnianie raportów, uzupełnianie baz danych. Analizy... 2019-08-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Receptionist (part time) Knowable Can-do attitude to become a first point of contact for our visitors and colleagues in the office. This role will involve variety of administrative tasks and activities... Receptionist (part time)... 2019-08-15 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Dyrektor Oddziału Kopalnia Józefka Sp. z o.o. Zarządzanie pracą całego oddziału w Tarnobrzegu, realizowanie planów sprzedaży i odpowiedzialność za wyniki, zarządzanie podległym zespołem pracowników - budowanie i rozwój efektywnego... Dyrektor... 2019-08-12 świętokrzyskie pracuj.pl
rozwiń Executive Assistant with French McKinsey EMEA Shared Services Sp. z o.o. Be the driving force behind coordinating conferences , meetings and events Plan and manage complex travel arrangements and itineraries Design effective workdays for McKinsey consultants Problem... 2019-08-14 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. kontroli kosztów Iris Telecommunication Poland Sp. z o. o. Weryfikację kompletności dokumentów, ich zgodności z wymogami instytucji... Specjalista ds. kontroli kosztów Iris Telecommunication Poland Sp. z o. o. Łódź Lodz 2019-08-15 Łódź pracuj.pl