Money.pl Praca praca Rzeszów Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)
Nazwa firmy Deloitte
Stanowisko Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)
Kategoria Nieokreślone
Prawo
Lokalizacja Rzeszów
Termin ważności: 2019-11-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)

   
rozwiń Magazynier Black Red White S.A. To nie tylko budynek i meble, ale przede wszystkim mieszkający w nim ludzie. W Black Red White dbamy o to, by dostarczać naszym klientom meble najwyższej jakości. Chcemy, by czerpali radość z... 2019-11-15 Wrocław StepStone.pl
rozwiń SAP Logistics Consultant with German Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa European n° 1 and key player worldwide in Cloud, Cybersecurity and High-performance Computing, Atos is the Worldwide Information Technology Partner for the Olympic Games and serves clients across... 2019-11-08 Wrocław StepStone.pl
rozwiń Analityk internetowy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. Z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) Zakres obowiązków: ? wyszukiwanie określonych informacji w Interenecie ? wstawianie do excela informacji wg określonych kryteriów ?... 2019-11-12 Wrocław StepStone.pl
rozwiń Projektant - Doradca Black Red White S.A. To nie tylko budynek i meble, ale przede wszystkim mieszkający w nim ludzie. W Black Red White dbamy o to, by dostarczać naszym klientom meble najwyższej jakości. Chcemy, by czerpali radość z... 2019-11-15 Zabrze StepStone.pl
rozwiń Digital Content Specialist Deloitte Doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych... 2019-11-06 Łódź StepStone.pl
rozwiń Doradca ds. Sprzedaży Kredytów Hipotecznych Pion Bankowości Detalicznej Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach... 2019-11-14 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Pion Bankowości Detalicznej Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   został założony w 1929 roku i  jest  jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co... 2019-11-14 Góra Kalwaria, Nasielsk, Ostrów Mazowiecka, (więcej w ofercie) StepStone.pl
rozwiń Asystent/ka Działu Technicznego HOLDING 1 #PozytywnieZaangażowani Na pewno nas znasz. Zmieniamy motoryzację. Budujemy dla Ciebie. Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. Dołącz do nas! Prowadzenie i... 2019-11-08 Kraków StepStone.pl
rozwiń Sprzedawca (Krupówki) Super-Pharm Holding Sp. z o.o. Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze Klienta możliwość zdobycia wiedzy w zakresie asortymentu drogeryjnego i perfumeryjnego możliwość pracy w otwartej, przyjaznej i koleżeńskiej... 2019-11-13 Zakopane StepStone.pl
rozwiń Specjalista ds. marketingu i sprzedaży Okay Taxi Sp. z o.o. Okaytaxi.pl aktywne pozyskiwanie klientów branży transportowej przygotowanie ofert handlowych kontakt z obecnymi klientami prowadzenie działań marketingowych wysoka kultura osobista,... 2019-11-08 Bielsko-Biała StepStone.pl

Oferta pracy Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)


Opis stanowiska: Deloitte is a variety of people, experience, industries and services we deliver in 150 countries of the world. It is an intellectual challenge, a good starting point for your career, and an excellent opportunity for continuous development and gaining valuable life experiences. What you only must do is to take the first step - press the apply button and send us your CV, go through all the stages of the recruitment process and sign a contract with us. Deloitte is simply your best choice.

Information Technology Team is among the fastest growing ones in our firm and plays a crucial role in our operations. Thanks to us, right top-quality services are delivered at the right time to the right people.


  • Service operation and management;
  • Daily user management;
  • Solution development and service design;
  • Technical support of other technical specialists within Shared Services Center;
  • Systems check;
  • Taking ownership and control over completion of small and middle size projects;
  • Dealing with more complex tasks and non-routine system maintenance;
  • Close cooperation with other IT teams
  • Training facilitation, guides and documentations preparation.

  • University graduate (Bachelor or Master degree);
  • Previous experience with system support in large company would be an asset;
  • Knowledge and certification in the area of ITIL(R), ITIL(R) /Service Now will be an asset.
  • Previous experience with any relevant systems as Active Directory, Lotus notes, SharePoint, ServiceNow;
  • Experience with Cisco Ironport and Exchange system administration would be an asset;
  • Excellent knowledge of MS office;
  • Previous experience with leading complex tasks and small projects;
  • English - advanced level, both written and spoken;
  • Professional customer service skills (experience in ServiceDesk/HelpDesk will be an asset);
  • Comfortable with information technology, systems and data;
  • Analytical skills and thoroughness;
  • Sense of responsibility and willingness to learn new systems and processes.

  • Opportunity to develop and broaden technical skills;
  • Working in a dynamic, international business service firm environment;
  • Possibility to work on systems development;
  • Work in one of the world's largest consulting firm;
  • Real opportunities for growth and promotion;
  • Excellent portfolio of training - local and international;
  • Competitive salary, including various benefits.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Rzeszów | wróć do poprzedniej strony