Nazwa firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Stanowisko referent
Lokalizacja Tychy
Termin ważności: 2019-05-20

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy referent

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

referent

   
rozwiń Referent ds. danych podstawowych CCC S.A. Które: mają wykształcenie średnie lub wyższe, mają doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane, bardzo dobrze znają pakiet MS office oraz obsługę urządzeń biurowych, potrafią... 2019-10-14 Polkowice Praca.pl
rozwiń Referent ds. księgowości Gmina Miasta Toruń Toruńskie Centrum Usług Wspólnych; Pl. Św. Katarzyny 9; 87-100 Toruń Kwalifikowanie dowodów księgowych według właściwych podziałów klasyfikacji budżetowej, opracowanie materiałów niezbędnych do sporządzenia projektów oraz planów finansowych na podstawie... 2019-09-25 Toruń pracuj.pl
rozwiń Referent ds. Administracyjno-Biurowych JAS-FBG S.A. .. Referent ds. Administracyjno-Biurowych JAS-FBG S.A. Słubice, Świecko (pow. słubicki) Slubice, Swiecko (pow. slubicki) 2019-10-02 Słubice, Świecko (pow. słubicki) pracuj.pl
rozwiń Referent ds. administracji United Beverages S.A. Bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji firmowej i przesyłek kurierskich, telefonicznie udzielanie informacji, dbanie o aktualność zezwoleń na obrót alkoholem, pomoc administracyjna... 2019-09-27 Toruń pracuj.pl
rozwiń Referent ds. administracyjno-handlowych Plasticon Poland S.A. Wsparcie w bieżących tematach administracyjnych przygotowanie analiz oraz zestawień z zakresu działu sprzedaży administracja narzędzi internetowych przygotowanie prezentacji w Power Point wsparcie... 2019-10-14 Toruń pracuj.pl
rozwiń Referent Księgowości Zobowiązań z językiem francuskim BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. .. Referent Księgowości Zobowiązań z językiem francuskim BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. Łódź Lodz 2019-10-11 Łódź pracuj.pl
rozwiń Referent ds. obsługi klienta TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Aneksowanie polis, Korekty w systemie, Obsługa wniosków Klienta. ... Referent ds. obsługi klienta TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Warszawa Warszawa 2019-10-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Referent ds. Dokumentacji Magazynowej i360 SP. Z O. O. Sporządzanie dokumentacji magazynowej Wystawianie dokumentów PZ i WZ Wystawianie dokumentów przewozowych dla firm kurierskich Archiwizowanie dokumentów Przygotowanie raportów i zestawień...... 2019-10-05 Piaseczno pracuj.pl
rozwiń Referent ds. administracji Remak-Energomontaż S.A. Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Wsparcie administracyjne pracowników budowy Tworzenie ewidencji czasu pracy pracowników... 2019-10-08 Kędzierzyn-Koźle pracuj.pl
rozwiń Referent HR / Specjalista ds. HR Legs Sp. z o.o. Ubieganie się o pozwolenia dla Pracowników; Pozyskiwanie i zatrudnianie Pracowników do firmy samodzielnie i poprzez agencje pracy; cykliczna weryfikacja mieszkań oddanych pod wynajem... 2019-10-16 Aleksandrów Łódzki Praca.pl

Oferta pracy referent


Oferta: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent w Dziale Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych (SPV) Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Orzecznictwo podatkowe w I instancji oraz załatwianie środków odwoławczych Wnioskowanie o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych oraz nadanie rygoru natychmiastowej wykonalności Prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie nadzorowanych zadań, niezastrzeżonych dla innych komórek Informowanie komórki d/s karnych skarbowych o popełnieniu przestępstwa lub wykroczenia skarbowego Prawidłowe i terminowe wprowadzanie danych do systemów informatycznych z zakresu działania komórki Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), - zagrożenie korupcją, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku Urzędu, - oświetlenie sztuczne i naturalne, - budynek wyposażony w podjazd, windę, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku, - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami W celu spełnienia wymogów formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. dokumentów i oświadczeń z pozycji ,,Dokumenty i oświadczenia niezbędne". Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w zakładce Ogłoszenia/Nabór/Wzory oświadczeń. Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi wynikać jednoznacznie z przedstawionych dokumentów. List motywacyjny musi zawierać własnoręczny podpis kandydatki/kandydata. Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać własnoręczny podpis kandydatki/kandydata, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych. Oferty złożone lub nadane po upływie wyznaczonego terminu oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym muszą zostać przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z trzech etapów: weryfikacji ofert kandydatów pod względem spełnienia wymagań formalnych, testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Test wiedzy obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu organizacji i funkcjonowania Administracji Publicznej w tym Krajowej Administracji Skarbowej, członkostwa w Unii Europejskiej oraz aktualnych zagadnień społeczno-gospodarczych. Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne wraz z informacją o terminie, miejscu i godzinie prowadzonego naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Izby (pod ogłoszeniem) oraz wywieszona w miejscu ogólnie dostępnym w siedzibie Izby (tablica informacyjno-ogłoszeniowa). Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Członkowie korpusu służby cywilnej nie mogą prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności (art.2 pkt 2b oraz art. 4 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne - tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1393). Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3.594,26 zł Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 207-64-65. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji lub w pracy biurowej pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywania zadań (określonych w Regulaminie organizacyjnym urzędu dla danej komórki) Umiejętność logicznego formułowania myśli, analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu Samodzielność, inicjatywa, kreatywność Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Tychy | wróć do poprzedniej strony