Money.pl Praca praca Poznań

Referent prawny

Nazwa firmy Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Stanowisko Referent prawny
Kategoria Administracja Państwowa
Prawo
Lokalizacja Poznań
Termin ważności: 2017-07-23

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Superoferty
  • Doradca finansowy / Młodszy specjalista ds. ubezpieczeń / Specjalista ds. ubezpieczeń
    Klient iBroker.pl, Piotrków Trybunalski, Kamieńsk, Bełchatów, Tomaszów Mazowiecki
  • Doradca finansowy / Młodszy specjalista ds. ubezpieczeń / Specjalista ds. ubezpieczeń
    Klient iBroker.pl, Wrocław, Oława, Oleśnica, Trzebnica, Oborniki Śląskie, Brzeg...
  • Analityk Sprzedaży Systemowej
    Wirtualna Polska Media S.A., Warszawa
  • Operator Koparki
    Max Bau Sp. z o.o., zagranica
Profile pracodawców
Dino Polska S.A. Hoop Polska Sp. z o.o. HICRON Sp. z o.o. Most Wanted! HR Consulting Group Sp. z o.o.

Oferta pracy Referent prawny

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Referent prawny

   
rozwiń Referent Prawny w Wydziale Rynku Klienta Bankowo-Kapitałowego w Biurze Rzecznika Finansowego Rzecznik Finansowy w Warszawie Przygotowywanie projektów pism, wniosków i opinii kierowanych do podmiotów rynku finansowego, a w szczególności do banków, spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, instytucji pożyczkowych,... 2017-11-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń referent prawny BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna Referent prawnyWojewódzki Sztab Wojskowy w Łodziul. Źródłowa 5291-735 ŁódźZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie ewidencji spraw administracyjnych,- przygotowywanie projektów... 2017-11-15 Łódź infopraca.pl
rozwiń referent prawny BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna Referent prawnyul. Postępu 17A, 02-676 WarszawaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:analiza wniosków o kontrolę i przygotowywanie projektów wystąpień do zamawiających z żądaniem... 2017-11-17 Warszawa infopraca.pl
rozwiń referent prawny BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna Referent prawnyAl. Niepodległości 16/18 61-713 Poznań Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:prowadzenie postępowań odwoławczych (II instancja) oraz przygotowywanie projektów decyzji i... 2017-11-13 Poznań infopraca.pl


Oferta pracy Referent prawny


Opis stanowiska:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Referent prawny
Poznań
Opis stanowiska:

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • przeprowadzanie kontroli, zgodnie z obowiązującymi trybami oraz wytycznymi zawartymi w programach kontroli i poleceniami kierownictwa Wydziału w celu zbadania prawidłowości stosowania przepisów przez jednostki realizujące zadania powierzone w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli
  • przygotowywanie się do kontroli w celu prawidłowego jej przeprowadzenia
  • przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielanie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami
  • prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną obowiązków o charakterze niepieniężnym z zakresu: odebrania nieruchomości, opróżnienia lokalu i innych pomieszczeń oraz wyznaczeniem egzekutora
  • realizowanie zadań przygotowawczych mających na celu prawidłowe wykonanie czynności egzekucyjnych poprzez zapewnienie: pomieszczeń magazynowych, firmy przeprowadzkowej, wsparcia policji i/lub żandarmerii wojskowej, uczestnictwa podmiotów realizujących zadania z zakresu pomocy społecznej
  • prowadzenie spraw ogólnych z zakresu gospodarki nieruchomościami (wyjaśnienia, interpretacje, opinie)
  • analiza i przygotowywanie sprawozdań związanych z kontrolowaniem prawidłowości gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa przez starostów
Wymagania:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość procedur przeprowadzania kontroli
  • znajomość kpa, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
  • znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
  • samodzielność, kreatywność
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Lex)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • asertywność i umiejętność przekonywania
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność dostosowywania się do zmian
https://www.praca.pl/referent-prawny_1722743.html#apply
  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Poznań | wróć do poprzedniej strony

Serwis prowadzony przy współpracy:
szybkopraca pracuj.pl praca.pl
Gazetapraca.pl infopraca Przedstawiciele.pl
Ibroker.pl Gowork.pl karierawfinansach.pl
DlaStudenta.pl pracuj.gratka.pl jobs.pl
Goldenline.pl Linguajob.pl
Kariera.pl monsterpolska.pl