Nazwa firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Stanowisko referent
Lokalizacja Gliwice
Termin ważności: 2019-05-20

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy referent

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

referent

   
rozwiń Referent w dziale rekrutacji Solid Security Sp. z o.o. - Prowadzenie dokumentacji kadrowej oddziałów m.in. zawieranie umów o prace oraz cywilnoprawnych - Prowadzenie ewidencji zwolnieni/zatrudnieni - Terminowe i zgodne z procedurami prowadzenie obiegu... 2019-12-03 Poznań pracuj.pl
rozwiń Referent ds. Administracyjno-Biurowych JAS-FBG S.A. .. Referent ds. Administracyjno-Biurowych JAS-FBG S.A. Słubice, Świecko (pow. słubicki) Slubice, Swiecko (pow. slubicki) 2019-12-09 Słubice, Świecko (pow. słubicki) pracuj.pl
rozwiń Referent ds. ekonomicznych Agrobex Wprowadzanie dokumentów tj. faktur, pism do systemu obiegu dokumentów V-Desk, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,... 2019-12-03 Poznań pracuj.pl
rozwiń Młodszy referent ds. wsparcia sprzedaży Grupa Outworking Wniosków, reklamacji i skarg Klientów. Przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji zwrotnych po realizacji zgłoszeń. Zawieranie/aneksowanie/rozwiązywanie umów kompleksowych oraz umów sprzedaży... 2019-12-12 Ostrołęka pracuj.pl
rozwiń Referent ds. finansowo-księgowych Centrum Medyczne PZU Zdrowie Radom Praca na 3 miesiące   Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Wprowadzanie danych finansowo - księgowych do systemu Symfonia Współpracę z działem księgowości Referent ds.... 2019-12-11 Radom Praca.pl
rozwiń Referent ds. Kalkulacji Wyrobu BURY Sp. z o.o. Przygotowanie analiz i raportów finansowych kalkulacja BOM listy wycena procesu produkcji wyliczanie przewidywanej ceny sprzedaży oraz kosztów rozwoju ... Referent ds. Kalkulacji Wyrobu BURY Sp. z... 2019-12-14 Mielec pracuj.pl
rozwiń Referent ds. Planowania i Alokacji CCC S.A. Które: mają wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub matematycznym, posiadają doświadczenie w pracy z analizą danych - mile widziane, znają pakiet MS Office, swobodnie komunikują... 2019-12-03 Polkowice Praca.pl
rozwiń Referent ds. Spedycji Krajowej JAS-FBG S.A. Przewoźnikami oraz innymi działami firmy nadzór nad dokumentacją spedycyjną bieżąca analiza i optymalizacja kosztów ... Referent ds. Spedycji Krajowej JAS-FBG S.A. Słupsk, Redzikowo (pow. słupski)... 2019-12-09 Słupsk, Redzikowo (pow. słupski) pracuj.pl
rozwiń Referent ds. kontroli wewnętrznej i analiz REGESTA Spółka Akcyjna Weryfikacja klientów i dostawców Spółki, nadzór nad limitami kredytowymi, obsługa reklamacji transportowych, sporządzanie raportów i analiz, udział w nadzorowaniu funkcjonującego systemu... 2019-12-07 Pińczów pracuj.pl
rozwiń Referent - pracownik sekretariatu Studium Językowego Uniwersytet im. Adama Mickiewicza Wymagania: wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub filologiczne - tytuł magistra lub licencjata, biegła umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość języka angielskiego w stopniu... 2019-12-09 Poznań pracuj.pl

Oferta pracy referent


Oferta: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: referent w Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej (SKA-2) Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Dokonywanie czynności sprawdzających mających na celu sprawdzenie terminowości składania deklaracji, wpłacania zadeklarowanych podatków, ustalanie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami, w tym weryfikacja ulg i zwolnień podatkowych Weryfikowanie deklaracji podatkowych pod względem formalnym, w tym wyjaśnianie błędów zawartych Analizowanie informacji dostępnych w ramach wymiany informacji podatkowych, w tym w systemach informatycznych wspomagających wymianę informacji i międzynarodową współpracę w sprawach podatkowych Typowanie podmiotów do czynności sprawdzających, kontroli i postępowań podatkowych Prawidłowe i terminowe wprowadzanie danych do systemów informatycznych Dokonywanie czynności sprawdzających na zlecenie innych organów Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), - zagrożenie korupcją, - praca pod presją dotrzymywania terminów ustawowych przy dużym obciążeniu pracą. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku, - oświetlenie sztuczne i naturalne, - bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku, - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa W celu spełnienia wymogów formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. dokumentów i oświadczeń z pozycji ,,Dokumenty i oświadczenia niezbędne". Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w zakładce Ogłoszenia/Nabór/Wzory oświadczeń. Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi wynikać jednoznacznie z przedstawionych dokumentów. List motywacyjny musi zawierać własnoręczny podpis kandydatki/kandydata. Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać własnoręczny podpis kandydatki/kandydata, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych. Oferty złożone lub nadane po upływie wyznaczonego terminu oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym muszą zostać przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z trzech etapów: weryfikacji ofert kandydatów pod względem spełnienia wymagań formalnych, testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Test wiedzy obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu organizacji i funkcjonowania Administracji Publicznej w tym Krajowej Administracji Skarbowej, członkostwa w Unii Europejskiej oraz aktualnych zagadnień społeczno-gospodarczych. LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE WRAZ Z INFORMACJĄ O TERMINIE, MIEJSCU I GODZINIE PROWADZONEGO NABORU BĘDZIE OGŁOSZONA W BIULETYNIE IZBY (POD OGŁOSZENIEM) ORAZ WYWIESZONA W MIEJSCU OGÓLNIE DOSTEPNYM W SIEDZIBIE IZBY (TABLICA INFORMACYJNO - OGŁOSZENIOWA). Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Członkowie korpusu służby cywilnej nie mogą prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności (art.2 pkt 2b oraz art. 4 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne - j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1393). Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3.594,26 zł Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-32) 207-61-65. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji lub w pracy biurowej pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywania zadań (określonych w Regulaminie organizacyjnym urzędu dla danej komórki) Umiejętność logicznego formułowania myśli, analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu Samodzielność, inicjatywa, kreatywność Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Gliwice | wróć do poprzedniej strony