Money.pl Praca praca Warszawa radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Nazwa firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Kategoria Administracja Państwowa
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-08-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

   
rozwiń Specjalista ds. Umów i Zamówień Publicznych Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. Wykształcenie wyższe prawo, administracja lub inne wyższe uzupełnione o studia podyplomowe i/lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych co najmniej 3 lata pracy na podobnym stanowisku po stronie... 2019-10-09 Gdynia pracuj.pl
rozwiń Pracownik ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym Urząd Gminy Suchy Las Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości... 2019-10-11 Suchy Las (pow. poznański) pracuj.pl
rozwiń Inspektor/Starszy Inspektor w Wydziale Księgowości Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Warszawa Nr ref. 180/19 ... Inspektor/Starszy Inspektor w Wydziale Księgowości Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Warszawa Warszawa 2019-10-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Zamówień Publicznych CommsBlack Sp. z o.o Sp. k. Zamówień Publicznych w CommsBIack sprawnie bada dokumentację przetargową szukając nowych biznesowych szans zarówno dla nas jak i szerokiego grona naszych klientów. Bazując na swoim doświadczeniu z... 2019-10-14 Kraków pracuj.pl
rozwiń Specjalista w Departamencie Spółek Publicznych; DSP/04/2019 Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Która wytycza kierunki rozwoju rynku kapitałowego i stoi na straży bezpieczeństwa sektora finansowego oraz mieć wpływ na rozwój tego rynku, to ogłoszenie jest skierowane właśnie do Ciebie.... 2019-10-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Analityk systemowy Główny Inspektorat Transportu Drogowego Systemów poboru opłat i systemów kontroli oraz udział w innowacyjnych projektach z nimi związanych. Praca dla GITD to również możliwość wzięcia udziału w największych przedsięwzięciach... 2019-10-11 Warszawa Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. Koncesji i Taryf Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. Przygotowywanie dokumentacji, wniosków do zmiany koncesji, Prowadzenie postępowań przed URE dotyczących ww. wniosków, Tworzenie sprawozdań do URE z wykonania warunków koncesji, Przygotowywanie... 2019-10-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Główny specjalista ds. planowania obronnego oraz zarządzania bazą danych o infrastrukturze przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych w Wydziale Zarządzania Kryzysowego w Departamencie Bezpieczeństwa Urząd Komunikacji Elektronicznej Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami; praca w pokoju, który jest klimatyzowany; narzędzia pracy:... 2019-10-04 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. zamówień publicznych ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp.k. Stałe monitorowanie rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach oraz ich potrzebach, Analiza rynku przetargowego i selekcja przetargów odpowiadających asortymentowi firmy,... 2019-10-09 Zabrze pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Kosztorysowania PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE INMEL SP Z O O Weryfikacja dokumentacji przetargowej, przygotowanie zapytań ofertowych, sporządzanie kosztorysów i ofert przetargowych, pozyskiwanie gwarancji wadialnych, analiza i kontrola kosztów budowy. ...... 2019-10-13 Poznań pracuj.pl

Oferta pracy radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów


Oferta:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów do spraw bezpieczeństwa teleinformatycznego, Inspektor Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych Biura Ochrony

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego niejawnych systemów teleinformatycznych w KPRM
  • koordynacja wykonywania zadań związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym i fizycznym w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • realizacja spraw związanych z tworzeniem projektów rozwiązań technicznych, organizacyjnych i prawnych z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony informacji niejawnych w KPRM oraz z planowaniem inwestycji związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym w niejawnych systemach teleinformatycznych KPRM oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją
  • analizowanie i dokonywanie oceny zagrożeń w zakresie bezpieczeństwa niejawnych systemów teleinformatycznych w KPRM oraz dokonywanie szacowania ryzyka ich wystąpienia według przyjętych metod
  • zapewnienie utrzymania ważności certyfikatów/świadectw akredytacji dla niejawnych systemów teleinformatycznych oraz innych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa fizycznego i technicznego wymagających posiadania aktualnych certyfikatów/świadectw akredytacji
  • sprawowanie nadzoru oraz wykonywanie czynności w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń w KPRM
  • wykonywanie czynności związanych z prawidłowym stosowaniem w KPRM środków bezpieczeństwa fizycznego oraz opracowywanie i aktualizowanie Planu ochrony informacji niejawnych w KPRM
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń użytkowników niejawnych systemów teleinformatycznych KPRM w zakresie przetwarzania informacji niejawnych w tych systemach


Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille'a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
o dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
o ,,trzynaste" wynagrodzenie,
o możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
o ,,ruchomy czas pracy" - możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.30,
o bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
o bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
o możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
o dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
o możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
o możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
o stołówkę pracowniczą w budynku KPRM, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
o dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
o wolontariat pracowniczy - możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
o dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia".
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce ,,Praca w KPRM" pod adresem: //bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce ,,Praca w KPRM" pod adresem: //bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
W toku naboru dokonana zostanie weryfikacja formalna dokumentów oraz przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna. Ponadto w celu zapewnienia rzetelnej oceny kwalifikacji i kompetencji kandydatów w procesie naboru zastosowane zostaną:
o testy wiedzy - ocena wiedzy merytorycznej wymaganej jako niezbędna i dodatkowa.
Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 694 73 15 (komórka ds. kadr), nr. tel. (22) 694 75 58 (Biuro Ochrony).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego lub administratora systemu
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • specjalistyczne przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzone dla administratorów systemu/inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ściśle tajne", ,,Cosmic Top Secret" oraz ,,Trés Secret UE/EU Top Secret" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • wiedza: informatyczna w zakresie bezpieczeństwa niejawnych systemów teleinformatycznych, znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do ustawy, znajomość metod przeprowadzania analiz ryzyka w systemach teleinformatycznych i zarządzania tym ryzykiem
  • umiejętności: projektowania i wdrażania rozwiązań technicznych podnoszących poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, zarządzania konfiguracją systemów teleinformatycznych
  • kompetencje miękkie: rzetelność, myślenie analityczne, kreatywność, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie - technik informatyk
  • powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w pionie ochrony
  • specjalistyczne przeszkolenie w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń
  • wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
  • wiedza: techniczna w zakresie fizycznych i technicznych środków zabezpieczeń
  • umiejętności: projektowania fizycznych i technicznych systemów zabezpieczeń, administrowania elektronicznymi systemami zabezpieczeń, opracowywania planu ochrony informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • kopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • kopia zaświadczenia o odbyciu specjalistycznego szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzone dla administratorów systemu/inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • kopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach ,,ściśle tajne", ,,Cosmic Top Secret" oraz ,,Trés Secret UE/EU Top Secret" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowań sprawdzających
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • kopia zaświadczenia o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń
  • kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    • Źródło oferty: infopraca.pl
    praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony