Money.pl Praca praca Gdańsk Procurement Operations Manager
Nazwa firmy Hays Accountancy Finance
Stanowisko Procurement Operations Manager
Kategoria Finanse/Ekonomia
Lokalizacja Gdańsk
Termin ważności: 2019-08-22

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Procurement Operations Manager

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Procurement Operations Manager

   
rozwiń Doradca Klienta Credit Agricole Polska S.A. Około 100 mld kapitału własnego Ponad 100 lat doświadczenia Obecność w około 50 krajach Ponad 140 tysięcy pracowników sprzedajesz  produkty bankowości detalicznej znajdujesz najlepsze... 2020-07-30 Śrem StepStone.pl
rozwiń Księgowy/a ds. Wspólnot Mieszkaniowych KVW-e Nieruchomości Sp. z o.o. Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i fundusz Rozliczanie mediów indywidualnych Obsługa pakietu MS Office... 2020-06-22 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Doradca Klienta Credit Agricole Polska S.A. Około 100 mld kapitału własnego Ponad 100 lat doświadczenia Obecność w około 50 krajach Ponad 140 tysięcy pracowników sprzedajesz  produkty bankowości detalicznej znajdujesz najlepsze... 2020-08-01 Skierniewice StepStone.pl
rozwiń Doradca Klienta Credit Agricole Polska S.A. Około 100 mld kapitału własnego Ponad 100 lat doświadczenia Obecność w około 50 krajach Ponad 140 tysięcy pracowników sprzedajesz  produkty bankowości detalicznej znajdujesz najlepsze... 2020-08-02 Oleśnica, Wrocław StepStone.pl
rozwiń Doradca klienta BN CAPITAL sp. z o.o. Pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami, profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej... 2020-06-17 Skarżysko-Kamienna pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. finansów WRI INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 01 SPÓŁKA KOMANDYTOWA Administracyjne wsparcie pracowników w codziennych zadaniach organizacja spotkań (w tym: zarządzanie kalendarzem) wprowadzanie faktur do systemu współpraca z księgowością zewnętrzną oraz działem... 2020-06-24 Ząbki pracuj.pl
rozwiń Data Engineer [Rekrutacja prowadzona online] PwC Polska 000 people across 157 countries. All committed to deliver quality in Assurance, Tax, Advisory & Technology services. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an... 2020-08-03 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Administrator baz danych Oracle PKO BP FINAT Sp. z o.o. Administracja bazami danych Oracle Zarządzanie i rozwój hurtowni danych oraz Oracle Business Intelligence Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników systemów Dbanie o bezpieczeństwo, patchowanie i... 2020-08-09 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Asystent ds. Księgowości HR SIGMA Sp. z o.o. Asystent ds. Księgowości Miejsce pracy: Ustroń praca w dziale księgowości i księgowości transakcyjnej, w tym skanowanie i kodowanie oraz weryfikacja faktur AP,  przetwarzanie płatności... 2020-08-07 Ustroń, Skoczów, Cieszyn StepStone.pl
rozwiń Specjalista ds. administracji personalnej [Rekrutacja prowadzona online] PwC Polska 000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z... 2020-08-03 Gdańsk StepStone.pl

Oferta pracy Procurement Operations Manager


Oferta:
Procurement Operations Manager
Gdańsk
NR REF.: 1125233


Your new company
Our Client is an international company headquartered in the US with a newly open business centre in GdaA,,sk. Their Procurement Operations Team is part of the Global Procurement and provides process across EMEA markets.

Your new role
As a Procurement Operations Manager you will be the central point of contact for overall EMEA procurement operations. You will execute processes and deliver exceptional service. You will lead and develop a team of procurement professionals, setting clear goals and creating an inspiring team environment with an open communication culture. In this role youwill serve as the primary contact for procurement related questions and act as an escalation point between the team and the stakeholders. You will manage procurement team: drive hiring, training & development and growth to meet expected objectives.As an expert you will identify and implement procurement process improvement, ensure that procurement processes are standardized and develop them that reflect simplicity andscalability.
As a part of Procurement Team you will take part in their daily tasks. You will be responsible for administrate procurement processes for the clients.Your will be responsible for overcasting, inventory management, purchase order management and vendor management with 3rd party providers. Additionally you will work with internal customers and suppliers, provide all relevant information and documents to support Contract Services, Strategic Sourcing and Legal in their reviews and negotiations.

What you'll need to succeed
To be successful in this role you should have at least 5 years of experience in procurement functions with
experience in building and managing team. Our Client is looking for a Team Leader capable of "leading by doing". Knowledge of SAP/Ariba, proficient in Excel and good analytical skills are required. You should have strong communication and collaboration skills in English. Fluency in another European language will be an advantage. You should be customer and result oriented person and have good listening skills and proven experience in problem resolution.BS/MS degree required.

What you'll get in return
Our Client offers permanent contract, attractive salary and social package (incl. medical, dental and vision benefits). After joining the team you will receive a place to grow your career. Company will help you set big goals and exceed them. You will work with talented, committed and supportive teammates.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Gdańsk | wróć do poprzedniej strony