Money.pl Praca praca Gdańsk Procurement Operations Manager
Nazwa firmy Hays Accountancy Finance
Stanowisko Procurement Operations Manager
Kategoria Finanse/Ekonomia
Lokalizacja Gdańsk
Termin ważności: 2019-11-16
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Procurement Operations Manager

Oferta:
Procurement Operations Manager
Gdańsk
NR REF.: 1125233


Your new company
Our Client is an international company headquartered in the US with a newly open business centre in GdaA,,sk. Their Procurement Operations Team is part of the Global Procurement and provides process across EMEA markets.

Your new role
As a Procurement Operations Manager you will be the central point of contact for overall EMEA procurement operations. You will execute processes and deliver exceptional service. You will lead and develop a team of procurement professionals, setting clear goals and creating an inspiring team environment with an open communication culture. In this role youwill serve as the primary contact for procurement related questions and act as an escalation point between the team and the stakeholders. You will manage procurement team: drive hiring, training & development and growth to meet expected objectives.As an expert you will identify and implement procurement process improvement, ensure that procurement processes are standardized and develop them that reflect simplicity andscalability.
As a part of Procurement Team you will take part in their daily tasks. You will be responsible for administrate procurement processes for the clients.Your will be responsible for overcasting, inventory management, purchase order management and vendor management with 3rd party providers. Additionally you will work with internal customers and suppliers, provide all relevant information and documents to support Contract Services, Strategic Sourcing and Legal in their reviews and negotiations.

What you'll need to succeed
To be successful in this role you should have at least 5 years of experience in procurement functions with
experience in building and managing team. Our Client is looking for a Team Leader capable of "leading by doing". Knowledge of SAP/Ariba, proficient in Excel and good analytical skills are required. You should have strong communication and collaboration skills in English. Fluency in another European language will be an advantage. You should be customer and result oriented person and have good listening skills and proven experience in problem resolution.BS/MS degree required.

What you'll get in return
Our Client offers permanent contract, attractive salary and social package (incl. medical, dental and vision benefits). After joining the team you will receive a place to grow your career. Company will help you set big goals and exceed them. You will work with talented, committed and supportive teammates.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
  • Źródło oferty: infopraca.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Gdańsk | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Procurement Operations Manager

   
rozwiń Praktyki w dziale Doradztwa Podatkowego - zespół kadrowo-płacowy Deloitte Praktyki w dziale Doradztwa Podatkowego - zespół kadrowo-płacowy Miejsce pracy Poznań Kogo szukamy student/tka 4-5 roku, preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość, bardzo dobra znajomość... 2019-06-18 Poznań Absolvent.pl
rozwiń Junior Consultant (BI/Data Analyst) Deloitte Junior Consultant (BI/Data Analyst) Miejsce pracy Rzeszów Who we're looking for Graduate or bachelor degree in Computer Science, Computer Engineering, Information Science, Mathematics or... 2019-06-27 Rzeszów Absolvent.pl
rozwiń Praktyki w zespole Business Process Solutions Działu Podatkowego (BPS) Deloitte Praktyki w zespole Business Process Solutions Działu Podatkowego (BPS) Miejsce pracy Gdańsk Kogo szukamy Student 4-5 roku lub absolwent, preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość,... 2019-07-24 Gdańsk Absolvent.pl
rozwiń Konsultant w zespole Zarządzania Ryzykiem i Audytu Wewnętrznego PwC   Konsultant w zespole Zarządzania Ryzykiem i Audytu Wewnętrznego   W PwC doceniamy i rozwijamy cechy, które definiują nas jako ludzi: ambicja, elastyczność, umiejętność budowania relacji,... 2019-07-24 Kraków Absolvent.pl
rozwiń Konsultant ds. obsługi korespondencji elektronicznej Bank Millennium Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej ! #Co przed Tobą? Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Kierownik Placówki Stefczyk Finanse   Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował?  To proste: Poprowadzisz małą firmę (nasz oddział) i sprawisz aby jego wyniki były jak najlepsze. To będzie Twój biznes. Zarządzisz w nim... 2019-08-05 Wrocław Praca.pl
rozwiń Doradca Finansowy Oney Polska S.A. Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów finansowych na terenie Punktu i sklepu (karty kredytowe, kredyty, konsolidacje, ubezpieczenia) Obsługa Klientów w punkcie Bieżący kontakt telefoniczny z... 2019-08-16 Bełchatów, Łódź, Sieradz pracuj.pl
rozwiń Payroll Specialist Antal SSC/BPO Kompletne rozliczanie wynagrodzeń (tworzenie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roczne rozliczenia pracownicze) zapewnianie sprawnej i zgodnej z przepisami obsługi płacowej pracowników... 2019-08-13 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Kadr i księgowości Victus-Emak Sp. z o.o. Obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, Wyliczanie składek ZUS, sporządzanie i przekazywanie deklaracji do ZUS, Prowadzenie teczek personalnych, Kartoteki urlopowe, chorobowe oraz BHP,... 2019-08-07 Poznań pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Bankowy w Segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw ING Bank Śląski S.A. Terminal do kart, leasing, pożyczkę, linię kredytową) promocja marki ING poprzez... Przedstawiciel Bankowy w Segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw ING Bank Śląski S.A. Bydgoszcz, Grudziądz,... 2019-08-16 Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Toruń, Włocławek pracuj.pl