Money.pl Praca praca Rzeszów Pracownik działu Helpdesk
Nazwa firmy Cyfrowa Foto Sp. z o.o.
Stanowisko Pracownik działu Helpdesk
Lokalizacja Rzeszów
Termin ważności: 2020-08-19

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Finanse/Ekonomia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Nieokreślone
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Pracownik działu Helpdesk

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Pracownik działu Helpdesk


Oferta: Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale też doświadczenie zakupowe było dla każdej osoby wyjątkowym doświadczeniem. Jesteśmy firmą technologiczną - na każdym etapie produkcji i procesu zakupowego wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania i nie boimy się szukać nowych dróg oraz wytyczać trendów. Pracujemy w atmosferze pełnej kooperacji, inspirując się wzajemnie i wykorzystując nowatorskie metody zarządzania procesami. Bieżące wsparcie techniczne użytkowników Konfiguracja stacji roboczych oraz infrastruktury sieciowej Chęć podnoszenia swoich umiejętności i dalszego rozwoju Znajomość środowiska Windows ( od wersji 7) Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS Umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu komputerowego i sieciowego Umiejętność rozwiązywania problemów IT Dodatkowe atuty: Podstawowa znajomość Windows Server ( od wersji 2003), Linux (Debian , Ubuntu) Konfiguracja serwerów Windows i Linux Znajomość wirtualizacji Znajomość języków skryptowych Realny wpływ na rozwój działu Przejrzysty zakres zadań Możliwość uczestnictwa w kursach językowych Udział w międzynarodowych projektach Fajnych i ogarniętych ludzi Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie Przystanek autobusowy pod samą firmą Ubezpieczenie grupowe, prywatna opiekę medyczną i kartę Multisport dla chętnych Pracę stacjonarną, elastyczne godziny pracy
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Rzeszów | wróć do poprzedniej strony