Money.pl Praca praca Gdańsk Performance Marketing Specialist
Nazwa firmy Wakacje.pl S.A.
Stanowisko Performance Marketing Specialist
Kategoria Internet/E-Commerce
Marketing/Reklama/Public Relations
Lokalizacja Gdańsk
Termin ważności: 2020-02-19

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Performance Marketing Specialist

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Performance Marketing Specialist

   
rozwiń Performance Marketing Specialist (Czech) / Specjalista ds. performance marketingu na rynek czeski Answear.com Cracow MAIN TASKS: Creation of communication strategies in the area of performance marketing for the Answear brand on the Czech market Purchase / monitoring campaigns in the online media Analysis... 2020-03-25 Kraków pracuj.pl
rozwiń Performance Marketing Specialist (SEM & Social Media) Studio Moderna Polska Sp. z o.o. Planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii Google Ads oraz Facebook Ads ze szczególnym nastawieniem na KPI sprzedażowe realizacji celów biznesowych (ROI, budżet) pełnej analityce działań,... 2020-04-06 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Performance Marketing Specialist Coloplast Business Centre Sp z o.o. Poland, which is strongly connected to the Marketing & Branding Department at the headquarters in Humlebaek, Denmark. When joining Coloplast, you... Performance Marketing Specialist Coloplast... 2020-04-02 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Performance Marketing Specialist Coloplast Business Centre Sp z o.o. Poland, which is strongly connected to the Marketing & Branding Department at the headquarters in Humlebaek, Denmark. When joining Coloplast, you... Performance Marketing Specialist Coloplast... 2020-04-02 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Performance Marketing Specialist (Slovak) / Specjalista ds. performance marketingu na rynek słowacki Answear.com Cracow MAIN TASKS: Creation of communication strategies in the area of performance marketing for the Answear brand on the Slovakian market Purchase / monitoring campaigns in the online media... 2020-03-25 Kraków pracuj.pl

Oferta pracy Performance Marketing Specialist


Opis stanowiska:
Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w obszarze pozyskiwania ruchu w modelu efektywnościowym w biznesie e-commerce,

  • doświadczenie we wdrażaniu, planowaniu i realizacji kampanii e-mail marketingowych i webpush z naciskiem na personalizację, automatyzację i testowanie A/B,

  • podstawowa wiedza techniczna, w tym znajomość HTML/CSS,

  • zmysł analityczny i zdolność do podejmowania decyzji w oparciu o dane,

  • doświadczenie we współpracy z działami wytwarzającymi oprogramowanie (IT) i umiejętność tworzenia kompletnej dokumentacji rozwiązań,

  • praktyczna znajomość narzędzia Google Analytics w stopniu przynajmniej średnio-zaawansowanym,

  • wysoka świadomość biznesowa - znajomość mechanizmów rządzących biznesem e-commerce.

Mile widziane:

  • znajomość JavaScript,

  • znajomość SQL i doświadczenie w pracy z bazami danych,

  • znajomość Google Tag Manager i Google Data Studio,

  • lekkie pióro, umiejętność tworzenia komunikatów marketingowych wspierających konwersję.

  • doświadczenie biznesowe we wdrażaniu integracji między systemami w oparciu o API.

  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Gdańsk | wróć do poprzedniej strony