Money.pl Praca praca Wrocław OTC Associate with Italian
Nazwa firmy Smith & Nephew
Stanowisko OTC Associate with Italian
Kategoria Księgowość/Audyt/Podatki
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2020-03-01

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy OTC Associate with Italian

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

OTC Associate with Italian

   
rozwiń Asystent w dziale księgowości ManpowerGroup Sp. z o.o. Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o uznanej marce na rynku Umowa o pracę tymczasową lub umowę zlecenie na okres 6-17 kwietnia Atrakcyjne wynagrodzenie Wdrożenie do... 2020-03-23 Wrocław Praca.pl
rozwiń Order to Cash (O2C) Team Leader COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Operational: Daily journal entry review and posting Monthly accounts reconciliation review and approval Month End Closing process Quarterly Group reporting Managing system access... 2020-03-31 Gdańsk Praca.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Płatności Tutlo Sp. z o.o. Weryfikacja wpływów na rachunku bankowym spółki i kontakt z partnerami bankowymi Sporządzanie raportów i zestawień w obszarze poszczególnych wpływów spółki Koordynowanie procesu wypłaty... 2020-03-31 Warszawa Praca.pl
rozwiń Finance Officer in Cards Financial Management Poland Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce Finance Officer in Cards Financial Management Poland Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce Łódź Lodz 2020-03-30 Łódź Praca.pl
rozwiń Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Sub Custody team Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer in Sub Custody team Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce Łódź Lodz 2020-03-25 Łódź Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. rozliczeń kontraktu TRAKCJA PRKiI S.A. Przygotowywanie harmonogramów fakturowania, przerobów i płatności. Przygotowywanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Specjalista ds. rozliczeń kontraktu TRAKCJA... 2020-03-25 Stargard Praca.pl
rozwiń Administrative Assistant in Budget and Finance Department [Rekrutacja prowadzona online] Staff Partners To ensure administrative support in administrative procedures to co-ordinate the document flow and assist in archiving to draft notes, letters, reports and follow up to carry out data entry... 2020-03-24 Warszawa Praca.pl
rozwiń Experienced Technical Accountant - Statutory and Tax ManpowerGroup Sp. z o.o. RESPONSIBILITIES The role is to lead the monthly & annual reporting within the Polish business, working closely with the European Head office in Luxembourg and ultimately reporting back to the US... 2020-03-26 Legnica Praca.pl
rozwiń Junior Accountant Crowe Poland Samodzielne przygotowywanie rozliczeń podatkowych Przygotowywanie miesięcznych i rocznych raportów dla Zarządu, rozliczeń podatkowych, raportów GUS i NBP Sporządzanie sprawozdań finansowych... 2020-03-25 Warszawa Praca.pl
rozwiń Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa Schmith Polska S.A. Całość procesów związanych z rachunkowością, księgowością i pozyskiwaniem informacji zarządczej, w tym:   Zakres obowiązków: aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,... 2020-03-26 Gdańsk Praca.pl

Oferta pracy OTC Associate with Italian


Opis stanowiska:
Smith & Nephew is a global advanced medical technology business. We support healthcare professionals in more than 100 countries to improve the quality of life for their patients. Since 1856, when our founder T.J. Smith developed a new method for refining cod liver oil, and in World War One when his nephew led the supply of wound care products, to the present day, Smith & Nephew continues to pioneer health solutions.

Through our market leadership positions in Sports Medicine, Trauma, Orthopaedic Reconstruction and Advanced Wound Management, our 16,000 employees continue to improve outcomes and expand access, constantly striving to create value for healthcare professionals, patients, payers and shareholders.
OTC Associate with Italian
Workplace: Wrocław

As a key player of the finance operations role in Smith & Nephew Global Business Services (GBS) you will be responsible for the delivery of effective and efficient finance transactional processes. Follow the designed control metrics from a GBS centre as described in the S&N Finance Order to Cash taxonomy in line with the Group Finance Manual requirements.  Delivers the service to meet SLA's and KPI's and to ensure positive Voice of Customer feedback 

your tasks

  • Run cash allocation process accurately and timely
  • Unapplied and unidentified customer payments handling
  • Dispute management and drive to resolution
  • Delivery of period end closing activities in line with the internal deadlines
  • Performing other AR activities agreed with the client such as: refunds, direct debits, recharges, inter-company reconciliation, netting etc.
  • Assure tasks are performed in compliance with accountancy, tax, local, legal rules and customer accounting standards
  • Resolve system and transaction issues and queries
  • SAP knowledge preferred
  • Support junior AR associates

your tasks - communication and CRC:

  • Resolve accurately and on time all internal customer queries received
  • Escalate queries / issues as per the guideline / procedure
  • Keep customer focused and follow formal rules of customer communication
  • Communicate all relevant information and enquires to the appropriate teams
  • Handle and follow-up all e-mail communication within set timelines

what we expect

  • 0-3 years of experience on a similar position
  • master’s or bachelor’s degree
  • very good knowledge of English
  • very good knowledge of Italian language (B2)
  • SAP experience preferred
  • good knowledge of MS Office
  • communication, teamwork, attention to detail, flexibility and strong problem solving

 

for this position we offer

Private health
care | multisport
card | life
insurance
Subsidies for
trainings |
postgraduate
studies
Annual bonus |
sharesave plan |
going extra
miles program
Subsidized
meals and fruits |
integration parties
Possibility of
working
remotely |
flexible working
hours
Possibility of
growth in the life
sciences start-
up company
Caring,
collaborative
and courageous
business
environment
Relaxation
zones in the
modern
workplace
company car
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Źródło oferty: KarierawFinansach.pl
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony