Money.pl Praca praca Kraków Operations Support - Customer Care
Nazwa firmy Talixo
Stanowisko Operations Support - Customer Care
Kategoria Informatyka/Programowanie
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-11-15

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Operations Support - Customer Care

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Operations Support - Customer Care

   
rozwiń IT Intern Grupa Absolvent Grupa Absolvent jest jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w rankingu Deloitte Technology Fast 50. Jesteśmy czołową firmą z branży HR wspierającą pracodawców w znajdowaniu... 2019-10-17 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Koordynator Projektów z językiem angielskim - możliwa praca zdalna ATL Sp. z o.o. Sp. k. Wykształcenia wyższego (licencjat, inżynier lub magister) Znajomości j. angielskiego na poziomie co najmniej C1 Dobrej organizacji Punktualności Sprawnego posługiwania się komputerem Warunki... 2019-12-05 Bydgoszcz, Toruń, Włocławek pracuj.pl
rozwiń Scrum Master - Agile Team Leader Motorola Solutions The team works in Agile / Scrum and is fully responsible for software product... Scrum Master - Agile Team Leader Motorola Solutions Kraków Krakow 2019-12-02 Kraków pracuj.pl
rozwiń European Market Delivery Senior Manager Provident Polska S.A. Zarządzać i rozwijać zespoły odpowiedzialne za analizę systemową, zarządzanie zmianami oraz dostarczanie rozwiązań IT na rynku polskim, czeskim, węgierskim i rumuńskim Budować efektywne relacje z... 2019-12-02 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Site Reliability Engineer - Threat Defense CREDIT SUISSE Poland Banking today is a technology business, where digital ingenuity creates competitive advantage. At Credit Suisse, we are committed to delivering world-class technology innovation that enables our... 2019-11-28 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wdrożeń (bankowość) Asseco Poland S.A. Prowadzeniem prac wdrożeniowych u klienta z sektora bankowości: instalacja dostarczanego oprogramowania asysta przy parametryzacji  i testach akceptacyjnych realizowanych przez klienta... 2019-12-04 Warszawa Praca.pl
rozwiń Software Engineer for DevOps Atos Poland Global Services Sp. z o. o. The platform is the world's largest IT solution of... Software Engineer for DevOps Atos Poland Global Services Sp. z o. o. Opole Opole 2019-12-01 Opole pracuj.pl
rozwiń Konsultant Systemu ERP IFS L-SYSTEMS SP. Z O. O. SP. K. Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne na wdrażanie systemu IFS, począwszy od analiz przedwdrożeniowych i opracowywania dokumentacji analizy, budowanie prototypu systemu,... 2019-12-05 pracuj.pl
rozwiń Business Analyst JCommerce Sp. z o.o. Do 70 PLN/h (B2B) do 10 000 PLN brutto (UoP) Dołącz do dynamicznie rozwijającego się zespołu i zyskaj samodzielność w rekomendowaniu rozwiązań. Projekt dotyczy wdrożenia ogólnofirmowego systemu CRM... 2019-11-28 Katowice pracuj.pl
rozwiń Ekspert ds. analizy danych PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. Tworzenie zaawansowanych modeli analitycznych z obszaru rynku energii i gazu oraz towarów powiązanych Dostarczanie narzędzi analitycznych wspierających podejmowanie istotnych decyzji... Ekspert ds.... 2019-12-04 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Operations Support - Customer Care


Opis stanowiska:

 

Operations Support - Customer Care

 

About Us:

We are a product company who develops highly optimized mobility solutions used by thousands of customers per month! We value friendly, inclusive, learning atmosphere and we are living a culture that fosters personal development. There are currently 30+ people working in the office in Kraków and we are looking forward to having smart and motivated students joining us!

 

What you will be doing:

The purpose of this role is to assist the Operations department in its day to day activities in order to help the team delivering the perfect ride experience for our customers. You will be helping us with live monitoring of our global dispatching platform working directly with our drivers from all six major continents. You will be in direct contact with our partners to ensure they have all information they need before executing our rides and reach out to our business customers via email or phone to inquire for further information when needed. From the first day, you will be involved in our daily operations and you will see how it is to work in a product company and have a real impact on it!

We can provide you also a good environment to gain ideas for your thesis and Talixo could collaborate with you on it.

 

What you get to do every day:

  • Conduct driver briefings for upcoming VIP rides.
  • Screen upcoming bookings and provide customer follow-ups in case of missing booking information.
  • Live monitoring of our global platform.
  • Conducting ad-hoc tasks to ensure a smooth pickup for our customers.

 

Who you are:

  • Motivated and willing to learn.
  • Interested in business and its functions.
  • Detail-oriented, enjoying solving tricky problems.
  • Organised and motivated to be autonomous.
  • Passionate, humble and have a structured approach to problems.
  • Ambitious student eager to make a difference.

 

What we offer:

  • Work with helpful, kind, motivated, and talented people.
  • Flexible working hours and opportunity to work remotely from time to time.
  • Work to move our product used by thousands of customers per month to the next level.
  • Work in a product company and have a real impact on it.
  • Comfy and modern office in the heart of the city centre!
  • Vouchers for free Talixo rides!

 

Sounds interesting? Check out yourself and have a chat with our recruitment team to discuss this opportunity in detail!

If you are interested, please send your CV in English by clicking "Aplikuj teraz" button.

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony