Money.pl Praca praca Kraków Onboarding Coordinator for MENA
Nazwa firmy Adecco Poland Sp. z o.o.
Stanowisko Onboarding Coordinator for MENA
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-06-26

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Onboarding Coordinator for MENA

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Onboarding Coordinator for MENA

   
rozwiń Konsultant ds. obsługi korespondencji elektronicznej Bank Millennium Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej ! #Co przed Tobą? Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Administration Assistant JP Weber Specjalizującą się w obszarze transakcji. Od ponad 18 lat zapewnia wsparcie w fuzjach i przejęciach, inwestycjach bezpośrednich oraz restrukturyzacjach, a także w prowadzeniu bieżącej działalności,... 2019-07-09 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Młodszy Specjalista w dziale Obsługi Klienta Wewnętrznego z językiem francuskim Widex Regional Operation Center EMEA Sp. z o.o. Nasze aparaty słuchowe są sprzedawane w ponad 90 krajach na całym świecie. Pomagają one ludziom z ubytkiem słuchu komunikować się lepiej - coś, co jest niezwykle ważne dla jakości ich życia.... 2019-07-10 Wrocław Absolvent.pl
rozwiń Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej Bank Millennium Który tworzą ludzie wytrwali w realizacji swoich zadań:) Aktywnie sprzedajemy usługi i produkty bankowe w oparciu o badanie potrzeb klientów. W ten sposób pomagamy naszym klientom realizować ich... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Stażysta w Dziale Operacyjnym (Asystent Managera Operacyjnego) Fresh Office Poland Która zajmuje się utrzymaniem czystości powierzchni biurowych w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie oraz na Śląsku. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:   Stażysta w Dziale... 2019-07-01 Kraków Absolvent.pl
rozwiń Meeter Greeter - telefoniczny onboarding klientów Bank Millennium Witamy nowych klientów banku pomagając aktywować produkty i usługi (np. logowanie do aplikacji, aktywacja karty), wspierając ich w pierwszych dniach współpracy, pokazując jak łatwe i przyjemne jest... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Płatny staż Tech Data Polska Sp. z o.o. W działach: sprzedaży, zakupów, product marketingu, marketingu PODCZAS PRAKTYK: Będziesz miał/a możliwość pracy w systemach: SAP, MS Office, CRM, sprzedaży e-commerce;... Płatny staż Tech Data... 2019-07-17 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta i Administracji Transportu Rhenus Logistics Obsługę zleceń klientów transportowych od partnerów zagranicznych Kontakty z partnerami zagranicznymi Rozliczanie kompletacji magazynowych lub tras dystrybucyjnych Rejestrację... Specjalista ds.... 2019-07-11 Wrocław, Kamieniec Wrocławski (pow. wrocławski), (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. kadrowo-płacowych Spółdzielnia Inwestycji Mieszkaniowych "Ursynów" KADROWO-PŁACOWYCH prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spraw administracyjnych w SIM "Ursynów", praca w Warszawie, praca stała - umowa o pracę. ...... 2019-07-01 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Pracownik biurowy Danzige Pflege Sp. z o.o. Budowanie relacji z klientami firmy. Sporządzenie i prowadzenie bazy danych CV Telefoniczna, mailowa i stacjonarna obsługa klientów ... Pracownik biurowy Danzige Pflege Sp. z o.o. Gdańsk Gdansk 2019-06-24 Gdańsk pracuj.pl

Oferta pracy Onboarding Coordinator for MENA


Oferta:

Essential Duties & Responsibilities:

  • Provide excellent customer service and support to managers and new hires from time of offer acceptance through first 30 days of employment.
  • Apply judgment in determining work methods and balancing competing priorities.

Pre-hire:

  • Create Business ID and network accounts.
  • Gather onboarding set-up requirements.
  • Help managers understand their role in the onboarding process and encourage them to use their resources.
  • Respond to open tasks and manage new employee through both the Case Management system and Taleo Onboarding system.
  • Coordinate with Onboarding Partners (IT, Facilities, etc.) to ensure proper and timely provisioning of new employee's set-up requirements.
  • Be a resource for the new employee through touchpoints, email correspondence, and support in using their new employee tools.
  • Collect and submit new hire paperwork.

Post hire:

  • Contact new hire during first week to ensure they're completely set-up with the systems/hardware/workspace they need and remind them of the deadlines of their tasks as captured in their new employee checklist.
  • Contact new hire approximately 30 days after hire to ensure they are aware of and comfortable with resources available to them, especially as they relate to career/development opportunities.

Minimum qualifications:

Skills:

  • Excellent verbal and written communication skills, including strong proficiency in English (C1).
  • Demonstrated professionalism, tact, diplomacy, discretion, and judgment.
  • Ability to interface comfortably with associates at all levels of the organization.
  • Must be able to learn quickly, get along with others, and have strong follow up skills.
  • Like fast pace work environment and working with multiple customers.
  • Have a very strong customer focusRequired

Experience:

  • About 1 year of experience preferably in administration or customer support, ideally in human resources, talent acquisition, onboarding, or other similar related field.
  • Experience demonstrating exceptional organization skills, ability to handle high volumes, multi-task, and manage priorities.
  • Experience with human resource technology or workflow tools such as talent management suites and case management systems will be very welcomed.
  • Strong working understanding of Microsoft Outlook and basic to intermediate understanding of Microsoft Word and Excel.

We offer:

  • International working environment and unique company culture.
  • Personal development opportunities.
  • Benefits package including medical care, insurance and sport activities.


Please note that we will contact only selected candidates.



Numer referencyjny: ARC/19/06/19/AS
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony