Money.pl Praca praca Kraków Office Manager
Polecane oferty pracy w mieście Kraków
Nazwa firmy Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko Office Manager
Kategoria Informatyka/Administracja
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-05-24

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Office Manager

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Office Manager

   
rozwiń Office Manager FOODCOM S.A. Czuwanie nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe, Kontakty z dostawcami i kontrahentami, Organizacja i obsługa spotkań, Przesyłanie korespondencji służbowej, Współpraca z... 2019-06-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Office Manager 360 Code Lab Like parties, celebrations and conferences Preparing of letters,... Office Manager 360 Code Lab Warszawa Warszawa 2019-06-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Office Manager People Can Fly Which will be responsible for the organization of the entire office and its proper functioning. This person will work hand in hand with the HR and IT teams to create and maintain the... Office... 2019-06-17 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Office Leasing Manager PropertyTalents General strategic management and supervision of office leasing activities; Effectively interact with major international and local agencies; Leasing of Office space & properties, Optimizing income... 2019-06-13 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Manager ds. klientów kluczowych w branży turystycznej (możliwość pracy home office) AKTIVMED.24 Sp. z o.o. S.K. Tworzenie nowych projektów turystycznych tworzenie ofert i koncepcji wyjazdów zagranicznych (incentive) dla klientów korporacyjnych kompleksowa realizacja i rozliczanie projektów tworzenie ofert i... 2019-06-07 dolnośląskie pracuj.pl
rozwiń Facility Manager - office HR Design Group Manage activities related to building and technologies management, either directly or through subcontractors, with the aim to ensure operation of the building in terms of safety, cleanness,... 2019-06-05 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Manager ds. klientów kluczowych w branży turystycznej (możliwość pracy home office) AKTIVMED.24 Sp. z o.o. S.K. Tworzenie nowych projektów turystycznych tworzenie ofert i koncepcji wyjazdów zagranicznych (incentive) dla klientów korporacyjnych kompleksowa realizacja i rozliczanie projektów tworzenie ofert i... 2019-06-07 podkarpackie pracuj.pl
rozwiń Office Manager QNA Technology sp. z o.o. Do której zadań będzie należało: bieżące prowadzenie biura, współpraca z działem księgowym oraz kadrowym, opłacanie i rozliczanie faktur, zarządzanie zamówieniami, kontakt z dostawcami, dbałość... 2019-06-10 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Asystentka Office Managera LoboHR Bieżące wsparcie Office Manager'a oraz zespołu prawników, koordynacja obiegu dokumentów i informacji, przygotowywanie dokumentów tj. edycja, formatowanie i archiwizacja, obsługa połączeń... 2019-06-03 Gliwice, Rybnik pracuj.pl
rozwiń Project Management Office (PMO) - Manager Dentons Business Services EMEA sp. z o.o. Tracking, reporting and maintenance of the standards of project management and process. Assist with advising managers and teams on the best... Project Management Office (PMO) - Manager Dentons... 2019-06-16 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Office Manager


Oferta:
6-10-53502

W chwili obecnej dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, która prężnie rozwija swoje Krakowskie biuro poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera. Osoba na tym stanowisku bedzie odpowiadała za zarządzanie administracją jednostki.

Zakres obowiązków:
- Nadzór nad obiegiem umów, wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji w celu zapewnienia pełnej zgodności z procedurami firmy oraz z lokalnymi przepisami.
- Zapewnienie zgodności procesów w firmie z regulacjami prawnymi.
- Przygotowywanie okresowych raportów finansowych oraz analiza bieżących kosztów jednostki.
- Zarządzanie bieżącymi rachunkami bankowymi i kartami debetowymi, dokonywanie płatności bankowych.
- Zapewnienie płynności transakcji finansowych biura (zgodnie z harmonogramem).
- Utrzymywanie relacji z dostawcami, partnerami oraz pozostałymi działami firmy.
- Zapewnienie prawidłowego wdrażania procedur (finansowych i administracyjnych) zgodnie z polityką firmy.
- Zarządzanie ubezpieczeniami.
- Zarządzanie i kontrola zadań zespołu odpowiedzialnego za administrację biura.
- Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych imprez i wydarzeń firmowych.
- Bieżąca współpraca z zarządcą obiektu biurowego.
- Przeglądanie i przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów dla Zarządu
- Wsparcie dyrektora biura przy projektach, planowaniu podróży służbowych, spotkań biznesowych itp.
- Wspieranie dodatkowych projektów związanych z działalnością biura.

Wymagania:
- 3-5 lat doświadczenia na stanowisku Office Managera lub podobnej roli.
- Doświadczenie w zarządzaniu administracją w organizacji i zarządzaniu ludźmi.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Wysoki poziom samodzielności.
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Wyższe wykształcenie.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne.
- Biegłość w pracy z programami biurowymi: Excel, Power Point, Word.

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie
- konkurencyjne wynagrodzenie
- szeroki pakiet benefitów
- szkolenia w Polsce i zagranicą
- elastyczne godziny pracy
- bonus roczny
- dodatkowe dni wolnego

Agencja zatrudnienia numer 812.

  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony