Money.pl Praca praca Bielsko-Biała Office manager / Asystent (ka) biura
Nazwa firmy I AM Agencja Marketingowa
Stanowisko Office manager / Asystent (ka) biura
Lokalizacja Bielsko-Biała
Termin ważności: 2019-10-22

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Office manager / Asystent (ka) biura

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Office manager / Asystent (ka) biura


Oferta: Jesteśmy agencją marketingową, której celem prowadzonych usług jest zapewnienie wzrostu sprzedaży i zysku klientom. Liczą się dla nas liczby, matematyka, wskaźniki, raporty i pełna opieka nad budżetem i zwrotem z inwestycji. Przez lata doświadczeń poznaliśmy mechanizmy decydujące o skuteczności podejmowanych działań marketingowych. To solidne podstawy, które pozwalają nam prowadzić i wdrażać strategie dla firm w oparciu o konkretne narzędzi osiągając wymierne efekty. W dzisiejszych czasach odległość nie ma znaczenia. Dla nas najważniejsze są kwalifikacje i efektywność podejmowanych działań. Dlatego właśnie gwarantujemy naszym klientom dostarczenie rezultatów, których oczekują i które przekładają się na sukces finansowy ich przedsięwzięć. W związku z dynamicznym rozwojem agencji poszukujemy do naszego zespołu ambitnych i zaangażowanych osób. Dołącz do nas Sporządzanie umów Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji Administrowanie i archiwizacja dokumentów (GDrive, Dropbox, CRM, dysk lokalny, biuro) Redagowanie pism związanych z pracą biura Wspomożenie rozliczania wskaźników działu handlowego i marketingu Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakt z interesantami, dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami i CRM) Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań Rekrutacja pracowników Organizacja wyjazdów służbowych pracowników Kontakt z klientami, poddostawcami, pracownikami firmy Fakturowanie Pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i życia zawodowego właściciela firmy Wykształcenie wyższe lub doświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum średnim (intermediate) Zdolności organizacyjne i interpersonalne Logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów Pro-klienckie podejście do każdego zadania Przewidywanie efektów prac bieżących Filtrowania informacji oraz ich źródeł Komunikatywność, nienaganna kultura osobista, doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu Samodzielność, sumienność i dokładność Znajomość zagadnień z dziedziny marketingu mile widziana Możliwość doskonalenia zawodowego w dziedzinie administracji i marketingu Pełne wyzwań stanowisko umożliwiające rozwój zawodowy Pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży i marketingu, dostęp do bazy wiedzy i publikacji Zarobki adekwatne do umiejętności i doświadczenia oraz premie uzależnione od wyników finansowych firmy Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie Praca w biurze (Kraków lub Bielsko - Biała), możliwość 2 dni pracy zdalnej po okresie próbnym Pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji, w niewielkim, ale stale powiększającym się zespole Samodzielność w realizacji zadań
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Bielsko-Biała | wróć do poprzedniej strony