Asystentka/asystent działu logistyki i sprzedaży
Firma ENCO powstała w 1989 roku, a jej założycielem był Zakład Energetyczny Warszawa Miasto. Firma koncentruje się na realizacji zadań z zakresu średnich i niskich napięć na rzecz energetyki zawodowej, szeroko rozumianej energetyki przemysłowej i budownictwa.
Najważniejsze zadania:
• Realizacja zleceń na zakup materiałów i usług: poszukiwanie dostawców, negocjacje warunków handlowych, przygotowywanie zamówień, monitorowanie realizacji
• Wystawianie dokumentów magazynowych (dokumentowanie zakupów, przesunięć międzymagazynowych, rozchodów wewnętrznych)
• Zbieranie ofert na materiały i usługi na potrzeby działu handlowego
• Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji ofertowej, powykonawczej, pism i dokumentów związanych z realizacją zamówień
Do aplikowania na w/w stanowisko zachęcamy osoby spełniające następujące warunki:
• Wykształcenie wyższe w obszarze logistyki lub ekonomii/zarządzania lub pokrewne/ostatni etap studiów
• Chęć rozwoju oraz nastawienie na realizację celów
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zdolności analityczne
• Zdolności negocjacyjne
• Znajomość obsługi komputera (MS Office)
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju i realizacji różnorodnych zadań
• Szkolenia wewnętrzne w niezbędnym zakresie
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premia zależna od osiąganych rezultatów
• Benefity pozapłacowe: atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, pakiet MULTISPORT, świąteczne dodatki finansowe, paczki dla dzieci, wczasy pod gruszą,
• Możliwości awansu lub zmiany stanowiska