Money.pl Praca praca Ruda Śląska Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Nazwa firmy BNP Paribas Bank Polska S.A.
Stanowisko Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Kategoria Nieokreślone
Finanse/Ekonomia
Lokalizacja Ruda Śląska
Termin ważności: 2019-10-23

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

   
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Reklamacjami CAT LC Polska Sp. z o. o. Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z zasadami i procedurami obowiązującymi w CAT LC Polska zarządzanie bazą i dokumentacją reklamacyjną współpracę z działami/ platformami CAT LC Polska w zakresie... 2019-11-16 Duchnice (pow. warszawski zachodni) pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Reklamacji Kartowych z j. niemieckim Elavon Merchant Services Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Współpraca z innymi działami... 2019-11-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń i Reklamacji PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. Obsługa zgłoszeń dotyczących Klientów indywidualnych przekazanych z Contact Center i Biur Obsługi Klienta oraz kanałów niebezpośrednich - strona www, e-mail, e-BOK, poczta tradycyjna; Terminowe... 2019-10-30 Będzin pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (umowa na zastępstwo) PLAY Którzy dają się lubić i wspierają ,,nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim... 2019-11-07 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Młodszy Specjalista ds. Reklamacji


Opis stanowiska:

MASZ JAK W BANKU

  • procesowanie reklamacji Klienta,
  • analiza merytoryczna zgłaszanych przez Klientów reklamacji,
  • podejmowanie decyzji w procesowanych reklamacjach, w zakresie uprawnień,
  • przygotowywanie oraz udzielanie odpowiedzi pisemnej na reklamacje,
  • monitoring spraw przypisanych,
  • bieżący kontakt z zespołami wspierającymi oraz rozwiązującymi,
  • przestrzeganie standardów, procedur, wskaźników produktywności, efektywności oraz jakości,
  • przestrzeganie terminów nałożonych w ramach procesu reklamacyjnego,
  • przekazywanie informacji zwrotnej z zakresu procesowanych reklamacji,
  • wykonywanie czynności operacyjnych wynikających z procesowanych reklamacji, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami oraz dostępami.

TWÓJ KAPITAŁ

  • wykształcenie wyższe (bankowość, finanse, ubezpieczenia, administracja) lub w trakcie studiów,
  • rok doświadczenia w bankowości lub w obsłudze Klienta,
  • podstawowa wiedza z zakresu produktów bankowych oraz rynku finansowego,
  • wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu min. podstawowym,
  • ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • troska o wyniki biznesowe Oddziału oraz osobista odpowiedzialność za ich realizację,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • wysoka motywacja do pracy.

GWARANTUJEMY

  • współpracę z najlepszymi specjalistami,
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne,
  • atmosferę opartą na współpracy.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Ruda Śląska | wróć do poprzedniej strony