Money.pl Praca praca Kraków Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

   
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Zespół Infolinii [rekrutacja prowadzona online] ALIOR BANK Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku budowaniu... 2020-04-01 Kraków pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) [Rekrutacja prowadzona online] Alior Bank Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku... 2020-03-19 Rzeszów Praca.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Zespół Infolinii [rekrutacja prowadzona online] ALIOR BANK Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku budowaniu... 2020-04-01 Rzeszów pracuj.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) [Rekrutacja prowadzona online] Alior Bank Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku... 2020-03-19 Kraków Praca.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) [Rekrutacja prowadzona online] Alior Bank Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku... 2020-04-01 Kraków Praca.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii) [Rekrutacja prowadzona online] Alior Bank Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku... 2020-04-01 Rzeszów Praca.pl

Oferta pracy Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)


Opis stanowiska:

Wykorzystaj to i zacznij na tym zarabiać!


  • telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących
  • realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach)
  • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku
  • budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami

  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę  o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
  • Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony