Money.pl Praca praca Warszawa Międzynarodowy Staż w obszarze Customer Experience
Nazwa firmy Cemex
Stanowisko Międzynarodowy Staż w obszarze Customer Experience
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Szkolenia/Edukacja
Praktyki
Staże
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-08-07

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Międzynarodowy Staż w obszarze Customer Experience

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Międzynarodowy Staż w obszarze Customer Experience

   
rozwiń Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw FIS Technology Services With a long history deeply rooted in the financial services sector, FIS serves more than 20,000 institutions in over 130 countries. Headquartered in Jacksonville, Fla., FIS employs more than 55,000... 2019-07-26 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Product Specialist - Client Services Lift Training Program Warsaw FIS Technology Services With a long history deeply rooted in the financial services sector, FIS serves more than 20,000 institutions in over 130 countries. Headquartered in Jacksonville, Fla., FIS employs more than 55,000... 2019-07-26 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Przedstawiciel Handlowy VAN PUR S.A. Poprzez: Aktywną sprzedaż produktów firmy Obsługę i rozwój klientów na podległym terenie Właściwą ekspozycję produktów, zgodnie ze... Przedstawiciel Handlowy VAN PUR S.A. Chodzież, Czarnków,... 2019-07-28 Chodzież, Czarnków, Grodzisk Wielkopolski, Nowy (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Ekspert Marki IQOS Adecco Poland Budowanie świadomości oraz możliwości zakupu bezdymnych produktów tytoniowych wśród pełnoletnich osób palących na danym terytorium Budowanie pozytywnego wizerunku marki w punkcie handlowym... 2019-08-09 Opole pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds obsługi klienta z językiem fińskim SALES HR Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów w zakresie pomocy technicznej i pomoc klientom krok po kroku Współpraca z działem IT w przypadku bardziej złożonych problemów ...... 2019-08-21 Katowice pracuj.pl
rozwiń Konsultant ds. Obsługi Klienta Biznesowego - Rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k) IMAR SERVICE GROUP Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora, Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności, Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, Aktywacja... 2019-08-09 Lublin pracuj.pl
rozwiń Kierownik Zespołu Doradców Bocian Pożyczki Zarządzanie pracą podległego zespołu Pozyskiwanie i wdrażanie do pracy Doradców Klienta Realizacja planów operacyjnych Bezpośredni kontakt z Klientem - praca w terenie ... Kierownik Zespołu... 2019-08-14 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Sprzedaży w salonie Orange TELL Sp. z o.o. Bezpośredni kontaktem z klientami w salonie - pomocą w wyborze produktów i usług Orange; aktywną sprzedażą i promowanie ofert Orange realizację wyznaczonych celów sprzedażowych budowanie... 2019-08-20 Świnoujście pracuj.pl
rozwiń Zastępca Kierownika Salonu CARRY Sp. z o.o. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę system premiowy oraz wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas godziny pracy zgodne z ustalonym grafikiem możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy... 2019-08-21 Biała Podlaska, Lublin, Zamość pracuj.pl
rozwiń Specjalista obsługi klienta - język niemiecki Hydro Extrusion Poland sp. z o.o. Komunikujesz się swobodnie w języku niemieckim, Umiesz budować długofalowe relacje, Umiesz organizować sobie pracę, Jesteś samodzielny/a, Masz orientację na cele i wyniki, Umiesz pracować pod... 2019-08-19 Łódź pracuj.pl

Oferta pracy Międzynarodowy Staż w obszarze Customer Experience


Opis stanowiska:

CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Nasza firma z centralą w Meksyku prowadzi produkcję, dystrybucję oraz sprzedaż cementu, betonu towarowego i kruszyw w ponad 50 krajach, a w ponad 100 utrzymuje relacje handlowe. Na całym świecie zatrudniamy ponad  40 tys. pracowników.

        Weź udział w europejskim programie stażowym ASPIRE w CEMEX!

 

Międzynarodowy Staż w obszarze Customer Experience

 

Nasz nowy program CEMEX ASPIRE  to kompleksowy, międzynarodowy program stażowy, którego celem jest rozwój utalentowanych i ambitnych uczestników programu pod okiem wybitnych ekspertów z branży! 

Podczas rocznego stażu uczestnicy realizują ustrukturyzowany program, podczas którego zdobędą profesjonalne doświadczenie w międzynarodowych strukturach CEMEX oraz dowiedzą się, jak funkcjonuje nasza firma.
Jest to niesamowita okazja, aby rozpocząć swoją drogę zawodową!

 

Zadania na stanowisku

  • Wspieranie międzynarodowych projektów obejmujących Customer Journey Experience, pomiar NPS i zarządzanie.
  • Zapewnianie członkom zarządu europejskiego zaleceń dotyczących poprawy jakości obsługi klienta.
  • Analiza danych i współzarządzanie projektami.
  • Kształtowanie standardów obsługi klienta dla klientów europejskich (procesy, narzędzia, zasoby).
  • Wspieranie wewnętrznych i zewnętrznych działań komunikacyjnych.
  • Monitorowanie postępów inicjatyw w całej Europie.

Wymaganie formalne

  • Maksymalnie 2 lata po ukończeniu studiów.
  • Biegła znajomość języka angielskiego. 
  • Bardzo dobra znajomość Office 365.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Gotowość do podróżowania po Europie.

Oczekiwania interpersonalne

  • Osoby przedsiębiorcze i ambitne. 
  • Nastawione na osiąganie wyników.
  • Umiejętności przywódcze, poparte doświadczeniem (podczas studiów oraz po ich zakończeniu).

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów CEMEX.
  • Profesjonalne wsparcie indywidualnego Mentora (Wiceprezes /Dyrektor ds. Biznesowych.
  • Pracę w europejskich strukturach CEMEX.
  • Dynamiczny rozwój i zdobycie doświadczenia od wybitnych ekspertów z branży.
  • Program ASPIRE zapewni uczestnikom stałe zatrudnienie - po pomyślnym zakończeniu programu!

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk "Aplikuj teraz".

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony