Money.pl Praca praca Warszawa Manager Oddziału - Warszawa
Nazwa firmy AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko Manager Oddziału - Warszawa
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2019-11-20

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Finanse/Ekonomia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Nieokreślone
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Manager Oddziału - Warszawa

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Manager Oddziału - Warszawa

   
rozwiń Menadżer ds. Zarządzania Danymi ALIOR BANK Zarządzania Danymi ALIOR BANK Warszawa Warszawa 2020-09-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Netflix Customer Service Representative with Russian Administration Personnel Services Sp. z o.o. Z o.o. Szczecin Szczecin 2020-09-18 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. procesów administracyjnych PwC Service Delivery Center Osób prawnych (Corporate Tax) w PwC Service Delivery Center w Katowicach świadczy kompleksowe usługi dla klientów zlokalizowanych w 11 krajach. Zakres świadczonych zleceń... 2020-09-05 Katowice KarierawFinansach.pl
rozwiń Ekspert w Departamencie Zasobów Ludzkich Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Ekspert w Departamencie Zasobów Ludzkich Miejsce pracy: Warszawa Twoje zadania: kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników Centrali i Zagranicznych Biur Handlowych... 2020-09-11 Warszawa KarierawFinansach.pl
rozwiń Middle Office Graduate HedgeServ Middle Office Graduate Miejsce pracy: Kraków Company Description HedgeServ is a top-ranked global, independent fund administrator providing a unique client-centric service and is the... 2020-09-07 Kraków KarierawFinansach.pl
rozwiń Travel & Expenses Trainee Rockwool Global Business Service Center This is who we are ROCKWOOL Global Business Service Center (RGBS) is part of the ROCKWOOL Group and is providing financial and IT services within ROCKWOOL. Processes managed within our SSC in... 2020-09-15 Poznań KarierawFinansach.pl
rozwiń Administrator systemów Storage & Backup Bank Millennium S.A. Bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i... 2020-09-15 Warszawa KarierawFinansach.pl

Oferta pracy Manager Oddziału - Warszawa


Opis stanowiska:
 

Dla Grupy Spółek, zajmujących się świadczeniem usług w sektorach Facility Management i Temporary Work&Payroll, szukamy do nowej struktury w woj. mazowieckim osoby na stanowisko:

MANAGER ODDZIAŁU

LOKALIZACJA: woj. mazowieckie (praca w terenie, biuro w Warszawie)

Manager Oddziału - Warszawa

Obowiązki
Do zadań przyszłego Managera będzie należało:

  • zarządzanie operacyjne pracą oddziału (kwestie organizacyjne, rekrutacja pracowników, prowadzenie działań sprzedażowych),
  • zarządzanie projektami realizowanymi na rzecz nowych Klientów Biznesowych,
  • prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych w celu pozyskania nowych Klientów w ramach dwóch głównych usług świadczących przez Grupę,
  • aktywny udział w projektach firmy związanych z realizacją zleceń kontrahentów,
  • rozwój wewnętrznych struktur firmy w ramach Grupy Spółek,
  • zarządzanie oddziałem pod kątem administracyjnym,
  • kontrola zadań realizowanych w ramach oddziału pod kątem jakości realizacji i terminowości zleceń,
  • zarządzanie i wsparcie zasobów ludzkich w działaniach realizacyjnych na kontraktach Klientów Biznesowych,
  • współpraca z kluczowymi Klientami, Podwykonawcami i Dostawcami,
  • analiza trendów rynkowych i działań konkurencji oraz sugerowanie stosownych działań do Dyrekcji Zarządu Spółki,
  • raportowanie działań operacyjnych oraz wyników operacyjnych na podległych kontraktach do Dyrekcji Firmy,
  • budowanie silnej marki pracodawcy na lokalnym rynku, dbałość o Jego pozytywny wizerunek i PR.

Wymagania
Od przyszłego Managera oczekujemy:

  • min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą usług dla Klientów Biznesowych,
  • min. 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • mile widziane: doświadczenie w otwieraniu nowych oddziałów lub filii,
  • doświadczenia w zarządzaniu projektami i zasobami ludzkimi,
  • obycia w prowadzeniu kontaktów biznesowych,
  • doskonałych zdolności organizacyjnych oraz menadżerskich,
  • silnej motywacji do realizacji postawionych celów,
  • umiejętności analitycznego myślenia i kreatywnego poszukiwania rozwiązań,
  • zaangażowania, wysokiej wewnętrznej motywacji oraz samokontroli w działaniach podejmowanych na rzecz Firmy.

Oferujemy
Przyszłemu Managera możemy zaproponować:

  • jasną ścieżkę rozwoju: możliwość awansu na stanowisko Dyrektora Oddziału,
  • ambitną pracę pełną ciekawych wyzwań managerskich,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • atrakcyjne zarobki adekwatne do doświadczenia zawodowego i kompetencji: widełki od 7.000 PLN do 10.000 PLN brutto,
  • pracę na bardzo samodzielnym stanowisku,
  • szeroki zakres obowiązków, pozwalający na rozwój kompetencji z zakresu HR, zarządzania projektami i budowania relacji biznesowych,
  • współpracę biznesową z największymi, światowymi korporacjami,
  • Multisport i prywatną opiekę medyczną,
  • samochód służbowy.

AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k. - Agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego - Nr certyfikatu 18016 - z siedzibą we Wrocławiu.
Prosimy zamieścić poniższą klauzulę w CV:
Udzielam zgody w AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a i art. 9 ust.2 lit. a, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) Dz. Urz. UE L 2016.119.1 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto, udzielam zgody w AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji na stanowiska zbliżone do aplikowanego.

Aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych dokumentach w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE."

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony