Money.pl Praca praca Lublin Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta
Nazwa firmy Media Markt
Stanowisko Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Lublin
Termin ważności: 2019-04-17

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta

   
rozwiń Key Account Specialist TABLON GROUP sp. z o.o. Praca z lokalnymi i ogólnopolskimi sieciami aptecznymi oraz wybranymi aptekami na powierzonym terenie. ... Key Account Specialist TABLON GROUP sp. z o.o. podlaskie podlaskie 2020-02-11 podlaskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Utrzymania Relacji z Użytkownikiem - Infolinia VanityStyle Sp. z o.o. Udzielanie pełnych, poprawnych informacji w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług Budowanie oraz utrzymanie relacji z użytkownikami i pozostałymi osobami kontaktującymi się z infolinią... 2020-02-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju rynku ukraińskiego - praca zdalna Primagran Sp. z o.o. Obsługi Klienta będziesz: Udzielać informacji i doradzać w zakresie naszych produktów poprzez email i telefon, Obsługiwać zamówienia Klientów, czyli sprawdzać ich poprawność, czuwać nad ich... 2020-02-07 świętokrzyskie pracuj.pl
rozwiń Menadżer Zespołu Sprzedaży Polski Holding Inwestycyjny S.A. Która: posiada doświadczenie w prowadzeniu rozmów biznesowych i w sprzedaży produktów finansowych, współpracuje z Klientami, z sukcesem nawiązuje kontakty, podejmuje wyzwania, jest... 2020-02-11 podlaskie pracuj.pl
rozwiń Regionalny Dyrektor Agencji Ochrony i Usług Porządkowych Arma Sp. z o.o. Zarządzanie działem operacyjnym w regionie, utrzymywanie relacji i kontaktów z kluczowymi klientami, nadzór i kontrola nad kierownikami Agencji ochrony oraz usługami porządkowymi,... Regionalny... 2020-01-31 lubuskie pracuj.pl
rozwiń Doradca Techniczny - Elektronarzędzia KAEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa Nawiązywanie oraz utrzymywanie dobrych kontaktów z partnerami handlowymi w regionie, Odpowiedzialność za realizację założonych planów sprzedażowych w podległym regionie oraz zapewnienie... 2020-02-15 Bydgoszcz, Grudziądz, Toruń pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Aviva AVIVA Elastyczny czas pracy- pracujesz gdzie chcesz i kiedy chcesz; Możliwość wykonywania pracy równolegle z inną; Profesjonalne szkolenia i opieka doświadczonego Menedżera; Warunki do nieustannego... 2020-02-15 Koszalin, Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta z językiem niemieckim SECAWO Sp. z o.o. Znasz język niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (na poziomie min.B2) - jest to warunek konieczny; posiadasz doświadczenie w pracy z klientem niemieckojęzycznym i potrafisz... 2020-02-03 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o. Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta (80-90 połączeń) zapewnienie standardów obsługi klienta dbanie o satysfakcję klientów oraz doskonalenie obsługi klienta w zakresie przydzielonych obowiązków... 2020-02-03 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. eksportu - rynki anglojęzyczne (back office) PROMET S.A. Promet S.A. jest jednym z największych zakładów w Polsce produkującym gwoździe. Działamy na rynku krajowym i rynkach zagranicznych od ponad 30 lat. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą gwoździ do... 2020-02-14 Starachowice pracuj.pl

Oferta pracy Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta


Oferta:

Opis stanowiska:

  • Bezpośrednia obsługa klientów związana z rozwiązywaniem trudnych, nietypowych spraw klienckich
  • Bieżąca analiza wskaźników w zakresie obsługi klienta oraz definiowanie działań mających na celu poprawę wyników
  • Praca ze wszystkimi pracownikami sklepu nad poprawą doświadczeń klientów i stałe upewnianie się, że wszystkie zespoły w sklepie są zarządzane w stronę poprawy doświadczeń klientów i zapewnienie najlepszej obsługi klienta
  • Dbanie o wszechstronność pracowników w kontakcie z klientem oraz motywowanie zespołu do realizacji wyznaczonych celów
  • Określanie potrzeb szkoleniowych a także prowadzenie szkoleń z customer experience dla pracowników, włączając pracowników zewnętrznych - promotorzy i pracownicy firmy Santander
  • Nadzór nad prawidłowym działaniem Działu Obsługi Klienta, w tym procesów kasowych (raporty kasowe, utargi, wyjaśnianie różnic kasowych), punktu informacyjnego i serwisu oraz nadzór nad systemem zamówień internetowych CMS
  • Efektywne współuczestniczenie w realizacji dynamiki wzrostu sprzedaży produktów i usług oraz osiąganej marży.Rozwój sprzedaży Internetowej
  • Spotkania z pracownikami firm zewnętrznych w celu przedstawienia strategii Customer Experience, omówienia ewentualnych obszarów do poprawy, które wpływają na obniżenie satysfakcji klientów, ustalenie i wdrożenie planu naprawczego w celu poprawy doświadczeń klientów

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę, niepowtarzalny zespół
  • Od pierwszego dnia umowę o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas (do 29 każdego miesiąca na koncie)
  • Elastyczny grafik pracy, który znasz miesiąc wcześniej
  • Pakiet benefitów (prywatna bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa lub żywieniowa, dodatek na Święta, ubezpieczenie grupowe)
  • Dodatki rodzinne: z okazji zawarcia związku małżeńskiego oraz z okazji narodzin dziecka
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Premie uzależnione od zrealizowanych celów sprzedażowych

Szukamy osób:

  • Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (produkty i/lub usługi)
  • Skoncentrowanych na kliencie i odpowiadaniu na jego potrzeby
  • Posiadających umiejętność budowania dynamicznego i dobrze współpracującego zespołu
  • Mających zdolności negocjacyjne i dobrą komunikację nastawiona na realizację celów
  • Mającą zdolności analityczne (analiza danych, raportowanie), bardzo dobrą znajomość pakietu Office, w szczególności Excela
  • Które wykazują się znajomością prawa pracy i ewidencji czasu pracy
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Lublin | wróć do poprzedniej strony