Money.pl Praca Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa

  SORTUJ WG. DATY FIRMY
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Frisco SA Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów - brak elementów sprzedaży Badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług Rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań... 2019-03-24 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Portal Praca.pl Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu. Specjalista ds. Obsługi Klienta Portal Praca.pl Warszawa Warszawa 2019-03-25 Warszawa Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta GSK Efektywna realizacja zamówień (zapewnienie optymalnego poziomu obsługi klientów, zapewnienie ustalonych KPI, komunikacja i współpraca z klientami oraz przedstawicielami w zakresie spraw związanych... 2019-03-22 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Oriflame Poland Sp. z o. o. Obsługi Klienta. Jeśli jesteś osobą energiczną oraz lubiącą kontakt z ludźmi, a także jesteś zainteresowany zdobywaniem nowych doświadczeń. Jeżeli zgadzasz się, że to o Tobie: lubię... Spec 2019-03-22 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Komfort Home sp. z o.o. Obsługi Klienta Komfort Home sp. z o.o. Warszawa Warszawa 2019-03-25 Warszawa Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (SAP) Orangina Schweppes Polska Codzienna współpraca z klientem B2B w celu komunikowania tj. omawiania i wyjaśniania kwestii związanych z zamówieniami, dostawami, reklamacjami czy zwrotami towarów Procesowanie zamówień od... 2019-03-22 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta ŻUCHOWSKI PAWEŁ, ABC - SZKOLENIA Obsługa klienta zarówno w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym jak i mailowym Dbanie o jakość obsługi i pozytywny wizerunek firmy Wprowadzanie danych do systemu CRM Obsługa urządzeń biurowych... 2019-03-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Coty Eastern Europe ścisły kontakt telefoniczny z klientem zewnętrznym i wewnętrznym Coty Eastern Europe wprowadzenie do systemu (SAP) spływających zamówień i ich obsługa obsługa zwrotów i reklamacji dbałość o... 2019-03-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Komfort Home .. lubiącą pracę z klientem; zainteresowaną pracą w handlu; potrafiącą działać zespołowo; pragnącą się rozwijać. ... Specjalista ds. obsługi klienta Komfort Home Warszawa Warszawa 2019-03-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta ZnanyLekarz Sp. z o.o. Profesjonalnie, posprzedażowo obsługiwać klienta indywidualnego (kontakt telefoniczny i mailowy), wdrażać klienta w nasze usługi i prezentować najbardziej efektywne rozwiązania oferowane przez... 2019-03-21 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta CHRIS Turystyka i Rekreacja Uczestniczenie w sprzedaży oferty usług turystycznych i udzielanie informacji na jej temat Obsługa rezerwacji - telefoniczna, e-mailowa i systemowa Nadzorowanie wpływających płatności Weryfikacja... 2019-03-20 Piaseczno, Warszawa (okolice) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Media Markt Polska Sp. z o.o. Uprzejma i fachowa obsługa klientów na terenie sklepu oraz mailowa i telefoniczna Obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków pieniężnych Bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych CMS -... 2019-03-21 Warszawa Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta InPharm spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Minimum dwuletnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta w branży farmaceutycznej przyjmowanie zamówień: telefonicznie, mailowo udzielanie klientom informacji na temat oferty handlowej... 2019-03-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (produkty Rapid) Esselte Polska Sp. z o.o. Przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie ich do systemu nadzór nad prawidłową realizacją zamówienia rozpatrywanie reklamacji przygotowywanie analiz sprzedaży, udział w procesie... 2019-03-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta PK Components Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Współpraca z dostawcami oraz działem sprzedaży w ramach realizacji wysyłanych zamówień Optymalizacja warunków związanych z transportem międzynarodowy Współpraca z magazynem zewnętrznym oraz nadzór... 2019-03-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista d/s obsługi klienta ALTOR Obsługa zamówień internetowych obsługa klientów stacjonarnych prace związane z prowadzeniem sklepu - przyjęcia towaru, nadzór nad stanami magazynowymi, konfekcjonowanie produktów, itd. ...... 2019-03-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Sztukarnia Grażyna Tynel Głównym obszarem naszej aktywności jest: organizacja warsztatów artystycznych dla dorosłych, dzieci oraz firm. W związku z szybkim rozwojem poszukujemy pracownika. Obowiązki:... Specjal 2019-03-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta PROFI-LINGUA Szkoła Języków Obcych Sprzedaż kursów językowych, obsługa przed- i posprzedażowa klientów (bezpośrednia i telefoniczna), udział w akcjach promocyjnych szkoły, prace administracyjne związane z obsługą kursów. ... Sp 2019-03-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Operacji Bankowych Kuki.pl że: praca z liczbami nie sprawia Ci problemów lubisz dbać o szczegóły świetnie czujesz się w sytuacjach, w których dążysz do wyznaczonego celu lubisz pracować w zespole Twoim dodatkowym atutem... 2019-03-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolfi 1920 Services Sp.z o.o. - Entuzjastów telefonicznej, mailowej i chatowej obsługi klienta. - Osób które potrafią dostosować się do szybko zmieniającego się środowiska pracy. - Osób które potrafią wykonywać wiele czynności... 2019-03-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta ECI Trade Sp. z o.o. Kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z Klientem, obsługę reklamacji, aktualizację oferty sklepu, przygotowywaniu ofert,... Specjal 2019-03-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta wonga.pl Sp. z o.o. Aktywną, telefoniczną sprzedażą produktów firmy zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Klienta zgodnie ze standardami Wonga prowadzeniem zarówno rozmów przychodzących, jak i wychodzących budowaniem... 2019-03-17 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta MediaMarkt Uprzejma i fachowa obsługa klientów na terenie sklepu oraz mailowa i telefoniczna Obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków pieniężnych Bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych CMS -... 2019-03-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Grupa PROFIT Development Poszukujemy odpowiedzialnej osoby, której głównymi zadaniami będą: posprzedażowa obsługa klientów, przygotowanie dokumentów do banków, obsługa bieżącej korespondencji, nadzór nad obiegiem... 2019-03-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Otis Sp. z o.o. Kompleksowa telefoniczna obsługa zgłoszeń o awariach urządzeń dźwigowych od użytkowników (windy oraz schody ruchome), Komputerowa obsługa zgłaszanych usterek (rejestracja, monitorowanie, zamykanie... 2019-03-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta H&M Hennes & Mauritz sp. z o.o. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji. Będziesz odpowiedzialny/a za: Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie rozwiązań i rad. Reprezentowanie marki H&M... 2019-03-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta (linia przychodząca) Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k. Twoja komunikatywność będzie pomocna przy rejestrowaniu zleceń, doradzaniu i rozwiązywaniu problemów Klientów. ,,Czy mogę prosić o odbiór paczki?", ,,Gdzie znajduje się moja przesyłka?", ,,Co... 2019-03-13 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Zimmer Polska Sp. z o.o. Wprowadzanie zamówień do SAP, fakturowanie, kontrola realizacji umów przetargowych, rozliczanie inwentaryzacji magazynów... Specjalis 2019-03-13 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Reha Fund sp. z o.o. Kompleksowa obsługa klientów (mail, telefon), budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, realizacja... 2019-03-12 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Eco Way Poland Przeprowadzanie procesu wynajmu i zwrotu pojazdu zgodnie ze standardami; Przyjmowanie i administrowanie rezerwacji; Kontrola zwracanych i wydawanych pojazdów pod względem stanu technicznego i... 2019-03-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta ARPI Staffing Sp. z o.o. Utrzymywanie stałego, aktywnego kontaktu z klientami, partnerami i pracownikami Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie otwartych problemów Dokładne przetwarzanie zamówień klientów w... 2019-03-04 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta Plagiat.pl Sp. z o.o. Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami przygotowywanie umów i dokumentów związanych ze współpracą b2b utrzymywanie kontaktów mailowych i telefonicznych z przedstawicielami... 2019-03-04 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Obsługi Klienta Color Trading Sp. z o.o. Przyjmowanie i kompleksowa obsługa zamówień od klienta krajowego Wprowadzanie zamówień do systemu Bieżąca aktualizacja udzielanie informacji zwrotnych klientom i potwierdzanie realizacji zamówień... 2019-03-01 Warszawa pracuj.pl
Rozwiń
Powiadomienia o nowych ofertach pracy dla Ciebie