Money.pl Praca praca Warszawa Koordynator Projektu IT integracji systemowych / Koordynator ds. Klienta
Polecane oferty pracy w mieście Warszawa
Nazwa firmy Relyon IT Services
Stanowisko Koordynator Projektu IT integracji systemowych / Koordynator ds. Klienta
Kategoria Informatyka/Administracja
Informatyka/Programowanie
Sprzedaż
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2020-02-22

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Koordynator Projektu IT integracji systemowych / Koordynator ds. Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Koordynator Projektu IT integracji systemowych / Koordynator ds. Klienta

   
rozwiń Finance and Accounting Special Agent with French Capgemini Polska Sp. z o.o.   Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland's Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR... 2020-04-03 Kraków StepStone.pl
rozwiń Praktykant w obszarze Analizy Danych Accenture Job Description   Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Strona internetowa firmy to www.accenture.com    Charakterystyka... 2020-04-04 Warszawa StepStone.pl
rozwiń ADAS Function Owner ZF Group Łódź We are currently looking for an Function Owner for Active Safety. The successful candidate will be at the forefront of the latest technological advances that will transform mobility toward... 2020-03-23 podlaskie Praca.pl
rozwiń IT Architect (remote work possible) Capgemini Polska Sp. z o.o.   Capgemini's Cloud Infrastructure Services unit is a global team of technology experts and domain specialists that helps businesses from all around the world extract maximum business value from... 2020-03-30 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o.   Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT  i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich... 2020-03-30 Katowice StepStone.pl
rozwiń Praktyki Let's Orange #Python #ThreatIntelligence #MachineLearning Orange Polska S.A. Certificate Transparency Log, Netflow, rozwiązania sandbox) programowanie oraz testowanie bibliotek machine learning, weryfikacja własnych algorytmów monitorowanie złożonych systemów... 2020-03-30 Warszawa, ul. ks. Piotra Skargi 56 Praca.pl
rozwiń C/4HANA EXPERT [rekrutacja prowadzona online] Capgemini Polska Sp. z o.o. Jak również budowa oraz organizacja zespołu konsultantów/deweloperów. Będziesz reprezentować zespół projektowy przed Klientem poprzez różne fazy życia projektu, począwszy od wsparcia sprzedaży,... 2020-04-03 Poznań StepStone.pl
rozwiń Junior Finance Specialist English Speaker Capgemini Polska Sp. z o.o.   Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland's Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR... 2020-04-03 Kraków StepStone.pl
rozwiń Digital Marketing Konsultant Accenture Job Description Digital Marketing Konsultant         Czym będziesz się zajmować: Doradztwem wiodącym Klientom z sektorów: Handel Detaliczny i FMCG w zakresie rozwiązań digital marketingowych, przy... 2020-04-02 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Compliance and Continuous Improvement Expert Capgemini Polska Sp. z o.o. Technology services and digital transformation. Capgemini Poland's Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain,... 2020-04-02 Krakow StepStone.pl

Oferta pracy Koordynator Projektu IT integracji systemowych / Koordynator ds. Klienta


Opis stanowiska:
ZAJMIESZ SIĘ:



Koordynacją kontaktu z klientami (również międzynarodowymi) oraz koordynacją procesu migracji klientów na najnowsze wersje komunikacji EDI / API. Oznacza top głównie:


  • kontakt z zespołami IT po stronie klienta, ustalanie ram czasowych potrzebnych na wykonanie każdego etapu migracji po obu stronach, w taki sposób aby założone cele były osiągalne,

  • komunikowanie ryzyka przy wdrożeniu poszczególnych klientów lub / i potrzeby uzyskania wsparcia np. z działu handlowego (w przypadku braku kontaktu lub odpowiedzi),

  • aktualizowanie statusu prac (na poziomie klienta) w trakerze wdrożeń,

  • przygotowywanie statusu wdrożenia, w formie statystyk na potrzeby zespołu projektowego,

  • przedstawianie statusu wdrożenia podczas spotkań z zespołem projektowym,

  • dokumentowanie FAQ, które zgłaszają klienci podczas wdrożenia, wraz z odpowiedziami uzyskanymi od zespołu konsultantów

  • DODATKOWO - Pierwsza linia wsparcia dla klientów
    • monitorowanie kolejki incydentów zgłoszonych do zespołu (mailowo lub przez portal)

    • przypisywanie incydentów do odpowiedniego konsultanta / monitorowanie postępu prac etc.

    • Udzielanie wsparcia w przypadku mniej skomplikowanych zagadnień.


  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony