Money.pl Praca praca Warszawa Koordynator ds. Obsługi Klienta
Nazwa firmy Burda Media Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Koordynator ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-05-29

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Koordynator ds. Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Koordynator ds. Obsługi Klienta

   
rozwiń Koordynator ds. Obsługi Klienta Rapida sp. z o.o. Zarządzaniem zespołem infolinii poprzez koordynację pracy podleglych pracowników, Budowaniem zaangażowania wśród pracowników, Nadzorem i kontrolą nad najwyższą jakością obowiązków wykonywanych... 2020-02-10 Kraków pracuj.pl
rozwiń Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta TUnŻ WARTA S.A. Weryfikacja poprawności przekazanej dokumentacji ubezpieczeniowej do zawarcia umowy ubezpieczenia, kontakt ze Sprzedawcą lub zakładem pracy w celu uzupełnienia braków w dokumentacji, współpraca z... 2020-02-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Koordynator ds. Obsługi Klienta ACO ELEMENTY BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wykształcenie wyższe (preferowane) min. 3 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym w branży inżynieryjno-technicznej bardzo... 2020-02-14 Legionowo pracuj.pl
rozwiń Koordynator ds. obsługi klienta zagranicznego EMANUEL BERG .. Koordynator ds. obsługi klienta zagranicznego EMANUEL BERG Gdynia Gdynia 2020-02-18 Gdynia pracuj.pl
rozwiń Koordynator ds. Obsługi Klientów Enea Centrum Sp. z o. o. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, Doświadczenie w pracy przy bezpośredniej obsłudze klienta/ sprzedaży produktów, Wykształcenie wyższe. Dodatkowe wymagania: Praktyczna znajomość technik... 2020-02-19 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Koordynator ds. obsługi klienta z j. niemieckim InterKadra Sp. z o.o. Bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów, klientów oraz pracowników; utrzymywanie stałych relacji z obsługiwanymi przez dział klientami i partnerami; rozwiązywanie bieżących problemów... 2020-02-17 Kraków pracuj.pl

Oferta pracy Koordynator ds. Obsługi Klienta


Oferta: Koordynator ds. Obsługi Klientów Miejsce pracy: Warszawa Jeśli jesteś osobą, która chciałaby realizować poniższe zadania: oNadzorować jakość pracy zewnętrznego call-center, oWdrażać i monitorować standardy obsługi Klienta, oOpracowywać oraz wdrażać programy i procedury regulujące działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta, oPrzygotowywać oraz prowadzić szkolenia Konsultantów oraz pracowników Działu w zakresie obsługi Klienta oDbać o wysoką jakość procesów reklamacyjnych, oNadzorować badania satysfakcji klientów, jakości obsługi, oraz merytoryczną zawartość i wykorzystanie baz danych klientów, oPrzygotowywać i nadzorować realizację budżetu w zakresie obsługi Klienta, we wszystkich kanałach komunikacji, oRozliczać usługi świadczone przez zewnętrzne firmy, a ponadto wyróżniasz się: oSpecjalistyczną wiedzę z zakresu obsługi klienta na rynku B2C, oDoświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu standardów telefonicznej obsługi klienta, oDoświadczenie w pracy w zespole call center, w obsłudze klienta sklepów internetowych będzie dodatkowym atutem, oWysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi - budowanie relacji, oKomunikatywnością i umiejętnością przekazywania wiedzy, oSamodzielnością w działaniu i nastawieniem na rezultat, oUmiejętnością obsługi pakietu MS Office, koniecznie aplikuj a jeśli porozumiemy się co do wzajemnej współpracy, zaoferujemy Tobie: oSamodzielną i rozwojową pracę w prestiżowym międzynarodowym Wydawnictwie oMożliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji oUdział w konferencjach branżowych i szkoleniach wewnętrznych oPrzyjazną atmosferę w pracy, oStałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, oKartę multisport i prywatną opiekę medyczną, oMożliwość przychodzenia do pracy z psami ? oDostęp do magazynów wydawanych przez Firmę oraz atrakcyjne rabaty na książki wydawane przez Wydawnictwo Burda Książki ? Aplikuj poprzez ponizszy formularz aplikacyjny: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebIDaa1f2d4286794b44ae56d49583518202
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony