Money.pl Praca praca Warszawa Kierownik działu obsługi klienta
Nazwa firmy Gi Group Sp. z o.o.
Stanowisko Kierownik działu obsługi klienta
Kategoria Kadra zarządzająca
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2020-01-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Kierownik działu obsługi klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Kierownik działu obsługi klienta

   
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Raben Logistics Polska sp. z o.o. Zarządzanie procesem obsługi Klienta Obsługa oraz budowanie partnerskich relacji z Klientami Odpowiedzialność za wynik i realizację wyznaczonych celów podległego zespołu Kreowanie i wprowadzanie... 2020-02-18 Poznań (okolice), Gądki (pow. poznański) pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta LSI S.A Zarządzanie oraz koordynacje zespołem wdrożeniowców oraz serwisantów pracujących w obszarze oprogramowania kinowego przy innowacyjnych projektach zagranicznych (Strona internetowa produktu:... 2020-02-14 Łódź Praca.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta z j. niemieckim - konstrukcje lekkie CONTEC KROMISS Sp.z o.o. Kompleksowa koordynacja i monitoring procesów związanych z realizacją zleceń i projektów na konstrukcje lekkie zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Weryfikacja wpływających zamówień na etapie... 2020-02-12 Chrzanów pracuj.pl
rozwiń Zastępca Kierownika Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta OBI Market Budowlany Skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w... 2020-02-19 Opole pracuj.pl
rozwiń Kierownik działu Obsługi Klienta "OMNIGATE" sp. z o.o. Tworzenie i zarządzanie zespołem ds. Obsługi Klienta E-commerce, Monitorowanie realizacji zadań zespołu, zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług i ich terminowości oraz wysokiej satysfakcji... 2020-02-11 Poznań pracuj.pl
rozwiń Koordynator - Kierownik Działu Obsługi Klienta ECOL-UNICON Podejmowanie i monitorowanie działań zamierzających do zawarcia nowych oraz prawidłowej realizacji bieżących kontraktów biznesowych i umów z klientami Kreowanie pozytywnego wizerunku... Koordynator... 2020-02-16 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta LSI S.A Zarządzanie oraz koordynacje zespołem wdrożeniowców oraz serwisantów pracujących w obszarze oprogramowania kinowego przy innowacyjnych projektach zagranicznych (Strona internetowa produktu:... 2020-02-21 Łódź Praca.pl

Oferta pracy Kierownik działu obsługi klienta


Oferta:

Dla jednego z naszych Klientów z branży elektronicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

OFERUJEMY:

? atrakcyjne wynagrodzenie

? kwartalną premie za realizację celów i osiągnięcie wyników

? możliwość rozwoju w dynamicznym i międzynarodowym środowisku,

? realny wpływ na kształtowanie działu Obsługi Klienta

? benefity (opieka medyczna, ubezpiecznie na życie, karta sportowa)

? sprawny proces rekrutacyjny

WYMAGANIA:

? min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)

? doświadczenie w zakresie rozliczeń i fakturowania leasingu (mile widziane)

? wykształcenie wyższe, najlepiej związane z finansami

? bardzo dobra znajomość Excela

? bardzo dobra znajomość j.angielskiego

? umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem

? proaktywność, otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

? Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów,

? Zarządzanie i motywowanie pracowników podległego zespołu,

? Optymalizacja procesu fakturowania i rozliczeń Klientów

? Wyznaczanie i realizacja celów okresowych

? Wdrożenie odpowiednich działań naprawczych

  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony