Money.pl Praca praca Marki Kierownik Działu Obsługi Klienta
Nazwa firmy BIGRAM S.A.
Stanowisko Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Sprzedaż
Lokalizacja Marki
Termin ważności: 2019-08-07

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Kierownik Działu Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Kierownik Działu Obsługi Klienta

   
rozwiń Kierownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta OBI Market Budowlany Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad... 2019-08-20 Suwałki pracuj.pl
rozwiń Kierownik działu obsługi klienta - e-commerce Antykwariat i Księgarnia Tezeusz Sp. z o.o. Zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta; Opracowywanie wewnętrznych norm i procedur mających zmaksymalizować efektywność i jakość pracy; Organizowanie,... Kierownik działu... 2019-08-21 Kraków (okolice), Mszana Dolna (okolice), (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta ML SYSTEM S.A. Organizacja struktury i rozdział zadań wewnątrz działu Zarządzania Działem i podległym zespołem pracowników Koordynacja zewnętrznych zleceń w zakresie produkcji, dostaw i usług systemów... 2019-08-20 Rzeszów (okolice), Zaczernie (pow. rzeszowski) (okolice) pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Główne zadania: Nadzór nad pracą wykonywaną przez członków zespołu Ogólnopolskiego Działu Obsługi Klienta Nadzór nad funkcjonowaniem lokalnych Działów Obsługi Klienta na terenie Polski... 2019-08-22 Warszawa Praca.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta w Pionie Handlowym Klient Pracuj.pl Nadzór nad całością spraw prowadzonych w dziale obsługi klienta. Wsparcie merytoryczne handlowców krajowych i zagranicznych. Nadzór nad sprawami dotyczącymi umów wieloletnich. Optymalizacja... 2019-08-07 Poznań pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta CENTER ZOO Sp. z o.o. Udzielanie wsparcia merytorycznego oraz terminowe działania zespołu zgodne z procedurami Koordynacja i nadzór nad terminowością realizacji zleceń Monitorowanie i analiza jakości... Kierownik Działu... 2019-08-21 Kokotów (pow. wielicki) pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta BIGRAM S.A. O zarządzanie zespołem oraz działalnością działu obsługi klienta, o realizację planów sprzedaży oraz opracowanej strategii obsługi klienta, o koordynację obsługi zamówień pozyskanych... Kierownik... 2019-08-09 Marki pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Krosno Glass Rozwój i podtrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy; Koordynacja i nadzór nad terminowością realizacji zleceń oraz prac objętych procesem dostarczania produktów i... Kierownik... 2019-08-19 Krosno pracuj.pl
rozwiń Kierownik działu obsługi klienta Gi Group Sp. z o.o. OFERUJEMY: ? atrakcyjne wynagrodzenie ? kwartalną premie za realizację celów i osiągnięcie wyników ? możliwość rozwoju w dynamicznym i międzynarodowym środowisku, ? realny wpływ na... 2019-08-19 Warszawa infopraca.pl

Oferta pracy Kierownik Działu Obsługi Klienta


Wymagania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: o zarządzanie zespołem oraz działalnością działu obsługi klienta, o realizację planów sprzedaży oraz opracowanej strategii obsługi klienta, o koordynację obsługi zamówień pozyskanych...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
praca Marki | wróć do poprzedniej strony