Money.pl Praca praca Rzeszów Kierownik Działu Obsługi Klienta
Nazwa firmy Raben Logistics Polska sp. z o.o.
Stanowisko Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Sprzedaż
Lokalizacja Rzeszów
Termin ważności: 2020-05-18
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Kierownik Działu Obsługi Klienta

Wymagania: pełny opis oferty (w nowym oknie)
Wyzwania Dbanie o zachowanie standardów obsługi klienta Udział w projektach centralnych Nadzór nad wdrożeniem zmian dotyczących DOK Przygotowywanie ogólnopolskich pism i prezentacji dla klientów Codzienne wspieranie DOK w zakresie rozumienia i...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
  • Kontakt: więcej (w nowym oknie)
    Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Rzeszów | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Kierownik Działu Obsługi Klienta

   
rozwiń Zastępca Kierownika Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta, Warszawa, ul. Puławska 427 OBI Market Budowlany Skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w... 2020-03-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta Glosel sp. z o.o. sp.k. Ponieważ to najważniejsze informacje w kontekście dalszej części ogłoszenia :) jesteśmy młodym, zgranym zespołem (aktualnie 15 osób, które nie boją się trudnych telefonów od klientów chociaż...... 2020-03-26 Białystok pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online] iCEA Sp. z.o.o. Który wie o relacjach więcej, niż my sami! Potrzebujemy osoby, która potrafi komunikować się z każdym i wszędzie, jest zorientowana na skuteczne rozwiązywanie problemów,... Kierownik Działu Obsługi... 2020-03-18 Poznań pracuj.pl
rozwiń Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim SMART - HR Optymalizacja zatrudnienia, systemy motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz... 2020-03-31 Kraków jobs.pl