breadcrumb money.pl logo Praca praca Kielce Kierownik Działu Obsługi Klienta
Nazwa firmy Moltton Poland
Stanowisko Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kategoria Kadra zarządzająca
Sprzedaż
Lokalizacja Kielce
Termin ważności: 2017-10-04
Superoferty
  • Murarz, Cieśla, Zbrojarz, Dźwigowy, Brygadzista
    Batiment Bau GmbH, Nadrenia Westfalia
  • KIEROWCA C+E, ADR
    Rudolf Pastuschka Transporte, Frankenthal (Pfalz)

Oferta pracy Kierownik Działu Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Kierownik Działu Obsługi Klienta

   
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Onninen Sp. z o. o. Tworzenie i rozwój nowo powstającego Działu Obsługi Klienta. Zarządzanie zespołem zorientowane na wyniki pracy (Performance management). Optymalizowanie i automatyzowanie procesów obsługi -... 2018-09-19 Łódź (okolice), Teolin (pow. łódzki wschodni) pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Transgourmet Polska Sp. z o. o. Preferowane wykształcenie wyższe, Doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i/ lub z obsługą klienta indywidualnego / biznesowego, Umiejętność współpracy z klientem i zdolności... 2018-09-22 Kraków pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta OBI Market Budowlany Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad... 2018-09-18 Łódź pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta PHINANCE S.A. Wyznaczenie adekwatnych do aktualnych wymagań rynku standardów obsługi klienta oraz zapewnienie ich realizacji, Zapewnienie bieżącej obsługi współpracowników w ramach Helpdesk, Projektowanie i... 2018-09-07 Poznań pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Calypso Fitness S.A. Zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu Specjalistów, Opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta, Implementowanie narzędzi... 2018-09-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Windykacji - Obsługi Klienta Kancelaria Medius S.A. Prowadzenie Zespołu Doradców Klienta w procesie telefonicznej windykacji polubownej; Tworzenie własnych rozwiązań dla procesów windykacyjnych; Opracowanie metodologii pracy Zespołu, standardów... 2018-09-21 Kraków pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ochota Kierowanie pracą Działu Obsługi klienta; Organizacja i kontrola pracy podległego zespołu; Opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie usprawniania telefonicznej obsługi klienta;... 2018-08-27 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta JOBS.PL S.A. Firmy produkcyjno- handlowej, jednego z najszybciej rozwijających się producentów, lidera w swojej branży o zasięgu międzynarodowym poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Działu Obsługi... 2018-09-20 Poznań, GoWork.pl

Oferta pracy Kierownik Działu Obsługi Klienta


Opis stanowiska:
Moltton Poland
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kielce
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie podległym zespołem (5-10 pracowników w 2 lokalizacjach),
  • Zapewnienie dobrych i efektywnych kontaktów z klientami,
  • Zapewnienie dobrej i efektywnej współpracy z pozostałymi działami firmy,
  • Nadzór nad poprawnością i kompletnością danych klientów dotyczących harmonogramów dostaw wprowadzanych do baz danych,
  • Bieżący nadzór nas terminowością wszystkich wysyłek realizowanych przez firmę,
  • Inicjowanie i prowadzenie działań usprawniających w przypadku nieosiągania celów OTD (on time delivery),
  • Optymalizacja kosztów obsługi klientów, w tym szczególnie kosztów transportu przy jednoczesnym zapewnieniu pełnej satysfakcji klienta,
  • Przygotowywanie raportów i analiza danych, prowadzenie działań naprawczych,
  • Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu i forecastów sprzedażowych na podstawie danych historycznych i aktualnych danych klientów.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem min 3 lata,
  • Doświadczenie w handlu lub logistyce w firmie produkcyjnej min 3 lata,
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub logistyczne lub techniczne,
  • Bardzo dobra znajomość Excel,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (znajomość drugiego języka będzie plusem),
  • Znajomość branży stalowej będzie plusem,
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, dynamika w działaniu,
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym,
  • Umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Kielce | wróć do poprzedniej strony