Money.pl Praca praca Kielce

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Nazwa firmy Moltton Poland
Stanowisko Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kategoria Kadra zarządzająca
Sprzedaż
Lokalizacja Kielce
Termin ważności: 2017-10-04

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Superoferty
  • Asystent w dziale finansów i rozliczeń
    e-Muzyka S.A., Warszawa
  • Pracownik fizyczny
    Tempoline B.V., Hoofddorp
  • Operator Koparki
    Max Bau Sp. z o.o., zagranica
  • Agent / Doradca ds. Nieruchomości
    Home Center, Katowice
Profile pracodawców
Most Wanted! HR Consulting Group Sp. z o.o. Hoop Polska Sp. z o.o. HICRON Sp. z o.o. Dino Polska S.A.

Oferta pracy Kierownik Działu Obsługi Klienta

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Kierownik Działu Obsługi Klienta

   
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Fiege Sp. z o.o. Kierowanie pracą podległego zespołu Nadzór nad właściwą realizacją procedur obsługi klienta Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z Klientem Budowanie długofalowych relacji z Klientem... 2017-12-08 Mszczonów pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki Saint- Gobain Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Szkolenia wspierające Twój rozwój zawodowy. Grupowe ubezpieczenie na życie. Prywatną opiekę medyczną. Zniżki pracownicze i dofinansowania. Możliwość... 2017-12-05 Pruszków pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Raben Logistics Polska sp. z o.o. Rozwój sprzedaży pozyskanej, budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z Klientami . Zapewnienie właściwej jakości obsługi Klientów Realizowanie zapisów zawartych w umowach, dotyczących... 2017-12-10 Lublin pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta OBI Market Budowlany Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad... 2017-12-11 Bytom pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta OBI Market Budowlany Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad... 2017-12-06 Marki, Warszawa (okolice) pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta OBI Market Budowlany Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu Koordynacja i nadzór nad... 2017-12-12 Kraków pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta (branża produkcyjna) CPL Jobs ? Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów z obszaru customer service ? Zarządzanie procesami sprzedażowymi i ciągłe ich doskonalenie ? Stała współpraca z działem handlowym ? Aktywne...... 2017-12-09 Kalisz, Koło, Konin, Poznań, Słupca, Turek pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta i Działu Technicznego DGM Disribution Diagnoza awarii sprzętu i oprogramowania wymiana podzespołów ( poziom board level), naprawy poziom main level, preinstalacja systemu testowanie naprawionego sprzętu koordynowanie przebiegu napraw i... 2017-12-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta GRUPA PROFBUD Sp. z o.o. Sp. k. Zarządzanie i dbanie o rozwój podległego zespołu, sporządzanie raportów i analiz z obszaru odpowiedzialności. wdrożenia i koordynacja procesów profesjonalnej obsługi klienta na różnych etapach... 2017-12-12 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Kierownik Działu Obsługi Klienta Rekrutacja ukryta Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Biura Obsługi Klienta Współpracę z odbiorcami i podwykonawcami, ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie Nadzór nad realizacją usług własnych i... 2017-12-09 Radom pracuj.pl


Oferta pracy Kierownik Działu Obsługi Klienta


Opis stanowiska:
Moltton Poland
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kielce
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie podległym zespołem (5-10 pracowników w 2 lokalizacjach),
  • Zapewnienie dobrych i efektywnych kontaktów z klientami,
  • Zapewnienie dobrej i efektywnej współpracy z pozostałymi działami firmy,
  • Nadzór nad poprawnością i kompletnością danych klientów dotyczących harmonogramów dostaw wprowadzanych do baz danych,
  • Bieżący nadzór nas terminowością wszystkich wysyłek realizowanych przez firmę,
  • Inicjowanie i prowadzenie działań usprawniających w przypadku nieosiągania celów OTD (on time delivery),
  • Optymalizacja kosztów obsługi klientów, w tym szczególnie kosztów transportu przy jednoczesnym zapewnieniu pełnej satysfakcji klienta,
  • Przygotowywanie raportów i analiza danych, prowadzenie działań naprawczych,
  • Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu i forecastów sprzedażowych na podstawie danych historycznych i aktualnych danych klientów.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem min 3 lata,
  • Doświadczenie w handlu lub logistyce w firmie produkcyjnej min 3 lata,
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub logistyczne lub techniczne,
  • Bardzo dobra znajomość Excel,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (znajomość drugiego języka będzie plusem),
  • Znajomość branży stalowej będzie plusem,
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, dynamika w działaniu,
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym,
  • Umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Kielce | wróć do poprzedniej strony

Serwis prowadzony przy współpracy:
szybkopraca pracuj.pl praca.pl
Gazetapraca.pl infopraca Przedstawiciele.pl
Ibroker.pl Gowork.pl karierawfinansach.pl
DlaStudenta.pl pracuj.gratka.pl jobs.pl
Goldenline.pl Linguajob.pl
Kariera.pl monsterpolska.pl