Money.pl Praca praca pomorskie Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker
Nazwa firmy Arla Global Financial Services Centre Sp. z o.o.
Stanowisko Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker
Kategoria Informatyka/Administracja
Sprzedaż
Lokalizacja pomorskie
Termin ważności: 2019-05-05

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker

   
rozwiń Tester Manualny Portal Praca.pl Pl Warszawa Warszawa 2019-05-24 Warszawa Praca.pl
rozwiń ServiceNow Support Lead PwC ServiceNow is the enterprise platform that enables Service Management at PwC. Using this platform, our team helps Internal Firm Services transform how they deliver and manage services to the... 2019-05-22 Warszawa Praca.pl
rozwiń Business Analyst ASTEK Polska   100% zdalnie Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: zarządzanie wymaganiami (gromadzenie, dokumentowanie, analizowanie wymagań, śledzenie postępu realizacji projektów itp.)... 2019-05-24 Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Tczew, Wejherowo, (więcej w ofercie) Praca.pl
rozwiń Business Analyst ASTEK Polska   100% zdalnie Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: zarządzanie wymaganiami (gromadzenie, dokumentowanie, analizowanie wymagań, śledzenie postępu realizacji projektów itp.)... 2019-05-24 Poznań, Ostrów Wielkopolski, Gniezno, Piła, (więcej w ofercie) Praca.pl
rozwiń Młodszy specjalista ds. Wsparcia Technicznego Multiplay Sp. z o.o. Sp.k Odbieranie połączeń przychodzących; obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów; diagnozowanie usterek sieciowych; współpraca z zespołem Administratorów prowadzenie... 2019-05-14 Knurów Praca.pl
rozwiń Specjalista ds. rozwoju i utrzymania procesów ETL IT CONNECT Sp. z o.o. Projektowanie i tworzenie procesów ETL w dedykowanych narzędziach Analiza systemowa i biznesowa danych Dbanie o wysoką, jakość rozwiązań Dokumentowanie wdrażanych zmian Optymalizacja... 2019-05-20 Warszawa Praca.pl
rozwiń Ekspert Systemów Orange Polska S.A. Zapewnienie dostępności infrastruktury IT systemów biznesowych Wsparcie oraz liderowanie eksperckie przy obsłudze i usuwaniu złożonych, wielowarstwowych awarii i incydentów w infrastrukturze... 2019-05-24 Katowice Praca.pl
rozwiń Główny Architekt IT Orange Polska S.A. Administracja siecią w Data Center Analizy proaktywne sieci w celu przeciwdziałaniu awariom Planowanie pojemności zasobów sieciowych Testowanie nowych rozwiązań pod kątem zgodności z aktualną... 2019-05-24 Łódź Praca.pl
rozwiń Asystent ds. infrastruktury informatycznej Gamet S.A. Infrastruktury informatycznej Gamet S.A. Toruń Torun 2019-05-24 Toruń Praca.pl
rozwiń IT Service Desk Specialist with French Stanley Black & Decker(R) Polska Sp. z o.o. To provide support and technical advice to Stanley Black&Decker end users globally. We help our colleagues from abroad deal with everyday IT problems. Our French Helpdesk team works in a 2 shift... 2019-05-23 Warszawa Praca.pl

Oferta pracy Junior / Service Desk Supporter - Danish speaker


Opis stanowiska:

Arla's inhouse Service Desk is growing and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your ideas, learn, and try new things.


 


Join our centralized Service Desk and become a part of a multinational team where quality has a priority over quantity, and where we aim to do the right thing the first time around. We are a high performing and highly motivated group of people and we are here to provide the best possible support to our colleagues around the globe (internal client).


 


We started our journey in September 2018 so we are a relatively young Service Desk. This means that you will have plenty of opportunities to develop your professional skills in the IT direction that you would like to go, and that you will have lots of room to try out a variety of different tasks before making a decision. We value openness and willingness to try out new things, and put great value in tolerance as well as the ability to communicate through language and cultural barriers. If this has caught your interest, please read below about the position.


 


As an Junior/Service Desk Supporter, you will:


  • Perform 1st and 1.5 level support for all systems and devices

  • Perform remote troubleshooting through SCCM

  • Educate and guide end-users while problem-solving

  • Identify and suggest improvements on currently followed processes

  • Act as escalation point in case of urgent or severe IT incidents

  • Prioritize and manage many open tickets at the same time

  • Analyse most commonly reported incidents

  • Escalate unresolved issues to higher support teams

  • Record all incidents and service requests in our ITSM tool


There are some skills and qualities which we require:


  • Fluent English and Danish

  • Good knowledge of MS Office and Outlook tools

  • Strong communications, negotiation and problem solving skills

  • Good analytical and organizational skills

  • Strong team-player orientation

  • Ability to work in fast-changing environment


Other skills and qualities, which will give you an advantage (not mandatory):


  • Professional experience in Service Desk/Customer Service Department

  • General understanding of ITIL Methodology

  • Familiar with one or more of these tools


    • ServiceNow

    • KCS - Knowledge Centered Service

    • Microsoft O365


  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca pomorskie | wróć do poprzedniej strony