Money.pl Praca praca Kraków Junior OtC Administrator (Collection & Disputes) with English
Nazwa firmy HEINEKEN Kraków
Stanowisko Junior OtC Administrator (Collection & Disputes) with English
Kategoria Administracja biurowa
Finanse/Ekonomia
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-10-27

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Junior OtC Administrator (Collection & Disputes) with English

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Junior OtC Administrator (Collection & Disputes) with English

   
rozwiń Analityk ds. pożyczek w Departamencie Pożyczek i Poręczeń Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Analiza wniosków o pożyczki Badanie sprawozdań finansowych pełnej i uproszczonej księgowości Przygotowywanie ratingu przedsiębiorstwa Ocena wskaźników finansowych firmy Weryfikacja zdolności...... 2020-06-16 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. finansów WRI INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 01 SPÓŁKA KOMANDYTOWA Administracyjne wsparcie pracowników w codziennych zadaniach organizacja spotkań (w tym: zarządzanie kalendarzem) wprowadzanie faktur do systemu współpraca z księgowością zewnętrzną oraz działem... 2020-06-24 Ząbki pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży PHINANCE S.A. Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi szczeblami współpracowników w firmie, Wykonywanie prac administracyjno-biurowych (telefon, mail, fax, zamówienia materiałów biurowych),...... 2020-06-18 Gdynia pracuj.pl
rozwiń Asystent/Asystentka Prezesa Sural Nieruchomości Bieżące wsparcie przełożonego, organizacja spotkań służbowych zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie kalendarza, grafiku, przygotowanie i obsługa spotkań z klientami firmy (w tym... 2020-06-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Pracownik biurowo - magazynowy SELS sp. z o.o. spółka komandytowa Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie przesyłek wychodzących. Przygotowywanie w systemie dokumentów transportowych (listy... 2020-06-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Koordynator szkoleń językowych SELECT Training Solutions s.c., Organizacja kursów językowych i ich administracyjna obsługa Opieka nad realizowanymi weryfikacjami językowymi Dbanie o płynny przepływ informacji i... Koordynator szkoleń językowych SELECT Training... 2020-06-29 Kraków pracuj.pl
rozwiń Office Assistant MT RECYCLING PLASTICS sp. z o.o. Office Assistant Responsibilities: Assist in management of the buyer department and other staff Docuement making required by superior Polish and English translation or interpretation occasionally... 2020-06-15 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. administracyjno-prawnych INTELECOM Sp. z o. o. Sp. k. Sporządzanie oraz analiza umów handlowych obsługa formalna realizowanych kontraktów sporządzanie pism urzędowych prowadzenie korespondencji z inwestorami, kontrahentami oraz organami administracji... 2020-06-15 Olsztyn pracuj.pl
rozwiń Recepcjonista/ka ANPATU sp. z o.o. Estetyki i zdrowia. Do takiej ekipy dołączysz. kogo szukamy? człowieka z dobrą energią! Otwartego na wyzwania, nowe rzeczy i pracę. Osoby dla której obsługa klienta będzie... Recepcjonista/ka... 2020-06-17 Katowice pracuj.pl
rozwiń Project Manager ds. Otwartego Systemu Archiwizacji CENTRUM ARCHIWISTYKI SPOŁECZNEJ Zarządzanie zespołem osób bezpośrednio podległych i koordynacja działań firm współpracujących, planowanie strategii rozwoju systemu OSA, ustalanie priorytetów w zakresie prac nad systemem OSA,... 2020-06-15 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Junior OtC Administrator (Collection & Disputes) with English


Opis stanowiska:

In HEINEKEN Kraków (HEINEKEN Global Shared Services) our success absolutely depends on the great people who work with us. We are looking for Finance & Accounting professionals, ready to ,,WOW" the world by expertise, passion and pride to be green. Our employees can develop in the following areas: Purchase to Pay, Order to Cash, Record to Report, Business Performance Management, Accounting, Reporting & Consolidation, Support functions.

 

HEINEKEN is a proud independent global brewer, committed to surprise and excite consumers with its brands and products everywhere. The brand that bears the founder's family name - Heineken(R) - is available in almost every country around the globe and is the world's most valuable international premium beer brand. Our company is present in over 70 countries, operates more than 160 breweries and markets more than 250 brands.

 

Junior OtC Administrator (Collection & Disputes) with English

 

Your responsibilities would include:

  • Securing on-time Customer payments and providing them with requested documents
  • Facilitating the identification and resolution of any customer disputes
  • Handling incoming and outgoing calls
  • Daily contact with Sales department
  • Identifying held orders and taking appropriate actions to resolve them
  • Managing the credit limit exceeded process in accordance with credit policy
  • Allocating and clarifying payments
  • Managing the pre-due, dunning and overdue processes in the proactive way
  • Running complex reports in your area of expertise

 

You are The Candidate if:

  • Your English language skills are on fluent level
  • Your experience is related to Order to Cash/Customer Service area
  • You are motivated to broaden your knowledge in Finance field
  • Your communication and problem solving skills are strong and efficient
  • You are ready to use and develop your skills in the area of SAP and Excel systems

 

We will offer you:

  • Work in a great Team - we are not colleagues, we are friends. Do you want to feel the atmosphere? Check our Facebook page!
  • Financial expertise as premium as our beer brand
  • International assignments, Learning & Development team open for your suggestions, cross process movements and daily updates on internally open positions. Did you know we grow faster than our hops? We were the fastest established financial center in Cracow!
  • Exclusive events and benefits: SPORT & HEALTH: football & volleyball teams, ski club, squash tournaments, dancehall classes, table football contests, city tours
  • BEER related: quarterly trips to our breweries and open bar in our office
  • PARTIES: e.g. Christmas Gala, SPRING Party, Picnic, themed events in the office
  • CSR (Corporate Social Responsibility) actions
  • STANDARD benefits: MultiSport card (or other coupons), LuxMed, Generali insurance
  • Office located only 15 minutes by bike from Market Square and 1 minute on foot from Imbramowski Market
  • Professional support of our Talent Acquisition Team during the recruitment process

 

If you are interested, please send your CV in English by clicking "Aplikuj teraz" button.

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony