Money.pl Praca praca Warszawa Junior / Customer Care Specialist
Nazwa firmy Grupa Absolvent
zobacz profil pracodawcy
Stanowisko Junior / Customer Care Specialist
Kategoria Human Resources
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-07-22

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Junior / Customer Care Specialist

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Junior / Customer Care Specialist

   
rozwiń Customer Care Junior Specialist met Engels en Nederlands in HR Services Alight Solutions Verantwoordelijkheden: Als Customer Care Junior... Customer Care Junior Specialist met Engels en Nederlands in HR Services Alight Solutions Kraków Krakow 2019-08-22 Kraków pracuj.pl
rozwiń Customer Care Junior Specialist with English in HR Services Alight Solutions As a Customer Care Junior Specialist with English in HR Services, your responsibilities will include: Providing support for the clients' employees who contact us with questions about HR procedures... 2019-08-22 Kraków pracuj.pl

Oferta pracy Junior / Customer Care Specialist


Opis stanowiska:
Junior / Customer
Care Specialist.

Grupa Absolvent jest drugą w Polsce najszybciej rozwijającą się firmą technologiczną w rankingu Deloitte Technology Fast 50. Jesteśmy czołową firmą z branży HR wspierającą pracodawców w znajdowaniu najlepszych kandydatów na rynku.

Prowadzimy platformę rekrutacyjną Absolvent.pl, organizujemy największe targi pracy i praktyk w Polsce Absolvent Talent Days. Prowadzimy także firmę Absolvent Consulting zajmującą się doradztwem strategicznym w zakresie Employer Brandingu.

Do zespołu Customer Care pracującego przy projektach Absolvent.pl i Absolvent Talent Days poszukujemy bardzo pozytywnej osoby, lubiącej kontakt z ludźmi i pasjonującej się nowymi technologiami, osoby która razem z nami będzie robić świetne rzeczy.

Aplikuj do nas, jeżeli:

  • uwielbiasz kontakt z ludźmi;
  • masz doświadczenie w pracy z Klientem (cenimy podwójnie doświadczenie z Klientem biznesowym!);
  • kontakt mailowy i telefoniczny nie sprawia Ci trudności;
  • potrafisz szybko odnaleźć się w różnych sytuacjach i odpowiednio dopasować do nich styl komunikacji i działania;
  • dokładność jest wpisana w Twoje DNA;
  • przygotowywałeś/aś wcześniej treści i materiały komunikacyjne (newsletter, materiały marketingowe, oferty pracy);
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym;
  • zarażasz pozytywną energią i pasją, jesteś rzetelną i ambitną osobą;
  • jesteś gotowy/a na tzw. "Extra Mile".


W zespole Customer Care, będziesz odpowiedzialna/y za:

  • zarządzanie procesem realizacji zakupionych wcześniej usług naszych Klientów;
  • bieżące wsparcie Klientów korzystających z produktów- kontakt mailowy i telefoniczny;
  • budowanie wartościowych relacji z Klientami oraz utrzymywanie doświadczeń Klientów z marką na najwyższym poziomie;
  • rozkochiwanie Klientów w produkcie i zespole dzięki skutecznemu przekazywaniu wizji projektu, jego możliwości oraz najlepszej obsłudze Klienta (stanowiącej kluczowy element strategii);
  • damy Ci również przestrzeń na wdrażanie swoich inicjatyw w projektach firmy - szukamy osób, które chcą przekuwać swoje pomysły w działania.


W Grupie Absolvent możesz liczyć na:

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji (2 600 - 3400 zł brutto + premie kwartalne za osiągane cele);
  • formę zatrudnienia wedle Twoich preferencji;
  • po okresie próbnym: dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej oraz karty MultiSport;
  • rozbudowaną i przejrzystą ścieżkę kariery - masz szansę piąć się wyżej i rozwijać równie szybko jak Grupa Absolvent;
  • przyjazną atmosferę w biurze w stylu loft w praskim Koneserze, z dobrą kawą, xboxem i popcornem na rozluźnienie od pracy;
  • pracę na Macbooku, chyba że wolisz coś na Windowsie :)


O nas wiesz już dużo, teraz daj nam poznać 
siebie - Aplikuj!

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony