Money.pl Praca praca Warszawa Junior Brand Manager/Brand Manager
Nazwa firmy Devire
Stanowisko Junior Brand Manager/Brand Manager
Kategoria Marketing/Reklama/Public Relations
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-03-21

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Junior Brand Manager/Brand Manager

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Junior Brand Manager/Brand Manager

   
rozwiń Junior Brand Manager - Młodszy Kierownik ds. Marki Stock Polska Sp. z o.o. Współpraca z Senior Brand Managerem w zakresie zarządzania grupą wybranych marek Wspieranie opracowywania rocznych planów marketingowych na grupę marek oraz monitorowanie ich wdrażania i wyników.... 2019-04-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Junior Brand Manager Kompania Piwowarska PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA: współtworzenie strategii i komunikacji w ramach największych marek FMCG na polskim rynku prowadzenie wysokobudżetowych, samodzielnych projektów 360, obejmujących... 2019-04-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Junior Brand Manager UNITOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ .. Junior Brand Manager UNITOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Warszawa Warszawa 2019-04-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Junior Brand Manager Mondelez International w Polsce Junior Brand Manager for Chocolate Category Joining our Marketing Team, you will be responsible for development of brands and products within chocolate category. As Junior Brand Manager you will... 2019-04-09 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Junior Brand Manager Rossmann SDP Łódź ... Junior Brand Manager Rossmann SDP Łódź Lodz 2019-04-10 Łódź pracuj.pl
rozwiń Junior Brand Manager Maspex Analizować aktualne trendy rynkowe koordynować badania i analizy marketingowe współtworzyć strategie rozwoju i komunikacji dla danej kategorii produktów realizować projekty marketingowe, w tym... 2019-04-16 Wadowice pracuj.pl

Oferta pracy Junior Brand Manager/Brand Manager


Oferta:

Junior Brand Manager

 

Naszym Klientem jest producent globalnych i lokalnych marek. Obecnie wspólnie poszukujemy osoby, która poprzez zróżnicowane obowiązki wzmocni pozycję poszczególnych marek na polskim rynku. Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za planowanie i realizację wdrożeń nowości na rynek, jak i za generowanie wzrostów i profitowości na już istniejącym portfolio.

 

Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Planowanie i egzekucja strategii marketingowej marek (długo i krótko-terminowej)
  • Planowanie i prowadzenie projektów wdrożeń nowości produktowych (analiza portfolio i rekomendacje nowości)
  • Bieżąca analiza rynku oraz potrzeb klienta, shoppera i konsumenta
  • Realizacja aktywności marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR, Eventy, Ambient) zgodnie z planem marketingowym marki, dbałość o spójność komunikacji poszczególnych marek
  • Rekomendacja strategii cenowych dla swojego portfolio
  • Analiza i kontrola nad listingami w poszczególnych kanałach
  • Współpraca z działami: trade marketingu, sprzedaży, logistyki
  • Współpraca z dostawcami usług marketingowych (agencje kreatywna, dom mediowy, agencje interaktywne itp.)
  • Zarządzanie budżetem marki w ramach prowadzonych projektów
  • Analiza rynku, konkurencji, trendów, wskaźników sprzedażowych i marketingowych w ramach dostępnych narzędzi

 

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe zebrane w działach marketingu
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu aktywacji marketingowych
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane to zdobyte na kierunku marketingowym lub biznesowym)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy
  • Wysoka motywacja i chęć rozwoju, proaktywność
  • Umiejętność efektywnej komunikacji oraz pracy w zespole
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony