Money.pl Praca praca Łódź IT Support Specialist with German
Nazwa firmy Astek Polska Sp. z o.o.
Stanowisko IT Support Specialist with German
Kategoria Nieokreślone
Informatyka/Administracja
Biznes
Lokalizacja Łódź
Termin ważności: 2019-12-08

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy IT Support Specialist with German

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

IT Support Specialist with German

   
rozwiń 1st Line Support - IT Specialist with German language MAHLE Shared Services Poland Sp. z o.o. Collaboration with various projects & stakeholders Identify service improvement opportunities to key service management stakeholders First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users... 2019-12-08 Wrocław pracuj.pl
rozwiń IT Support Specialist with German Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. The role holder is performing routine activities, working to Service Level Agreements in business as usual situations in network, security or general systems. This service component covers further... 2019-12-14 Łódź pracuj.pl

Oferta pracy IT Support Specialist with German


Opis stanowiska:

Responsibilities:

  • Fully able to support routine technical queries related to a single product/small set of products (e.g. Microsoft products, operating system, basic networking, PCs) and able to support less experienced team members.
  • Business Awareness. Develops an understanding of customer's environment and service delivery requirements to enable the delivery of a first class service.
  • Documents actions taken in resolving routine customer enquiries ensuring established processes/systems are followed.
  • Problem Solving. Takes ownership for listening to and understanding basic customer problems asking relevant questions to resolve typically known problems within required timescales. Knows when problems need to be escalated to ensure satisfactory resolution.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations/Service Level Agreements.
  • Team Working. Acts as a team player and is viewed by colleagues as a helpful and effective member of the team.

Requirements:

  • English and German Speaking written and spoken required (at least B2)
  • 1 year experience in Service desks or related IT services (1st or 2nd line )
  • Technical understanding of any of the following technologies: Linux / UNIX; Microsoft products, operating systems, databases, basic networking; Server deployment, security, evaluate and modify system's performance; Perform testing and evaluation of systems and software.
  • Understanding Service Desk Process
  • Incident Controlling
  • Service Level Controlling

We offer:

  • attractive salary
  • stable employment and professional development opportunities in an international environment
  • possibility of choosing preferred type of contract
  • working for well-known Polish and global brands
  • trainings
  • interesting, long-term projects
  • employee benefits package (private medical care, Multisport card), nice work atmosphere and team-building meetings
  • constant support of dedicated Astek Polska manager
  • cooperation with specialists in a given field
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Łódź | wróć do poprzedniej strony